Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jeskim schreef:harimas schreef:Wij gaan volgende week naar Oldeberkoop met ons hengstveulen uit Karant. Onze merrie (de ma) doet wss ook mee, dat is alleen afwachten of het allemaal lukt.. moeten alleen bijschrijven we waren te laat met opgeven.. oeps..
Mijn pake neemt ook twee mee.. Geloof een twee en een drie jarige..
Welke paarden zijn dat dan? Ik ga ook naar Oldeberkoop met Tea (stermerries) en Fjella (merrieveulens)..
Kan ik ze vast in het boekje zetten..
AaronYve schreef:Zijn de fjordenkeuringen altijd midden in het land?
Ik heb nu een jaarling Elmar v. Anton en wil misschien ook weleens naar zo'n keuring maar om met zo'n jong paard zover te reizen is natuurlijk geen doen. Kom zelf uit Limburg.
AaronYve schreef:Zijn de fjordenkeuringen altijd midden in het land?
Ik heb nu een jaarling Elmar v. Anton en wil misschien ook weleens naar zo'n keuring maar om met zo'n jong paard zover te reizen is natuurlijk geen doen. Kom zelf uit Limburg.

En heerlijk met Yuurtje gezoend
Ik ken het hoor Do! Hebben gister een poging gedaan om de manenkam van Freyja (v. Orsta) te knippen maar dat 2,5 maanden oude monstertje staat natuurlijk geen seconde stil dus haha gelukkig hebben we nog een paar weken