Kan me heeeeel goed voorstellen dat de verleiding erg groot is hoor, fjord-nina en dat mag ook heus wel, in mijn ogen hoef je je nooit te schamen voor een voorkeur voor een bepaalde kleur. Zolang je de rest ook niet vergeet, wat bij jou duidelijk goed zit!
Want, laten we wel wezen, een paard met een bijzondere kleur krijgt, hoe dan ook, toch meer kansen in het leven, wordt makkelijker verkocht enzo en komt sneller bij een 'echte' liefhebber.
.
Maar wie "krijgt" dan de paarden die dus met concessies gefokt zijn? Even een botte vraag hoor, want ik weet dat jij verder kijkt en denkt als dat, maar je "zit" natuurlijk wel met die paar generaties ertussen. Die moeten ook ergens heen en geschikt zijn voor een doelgroep en niet dingen mankeren waardoor ze eerder blessures zouden krijgen of een karakter hebben waardoor ze maar voor een kleine groep geschikt zijn. Om maar even wat te noemen hoor.
Ik ken hem vrij goed en hij kan best veel maar wil zo vreselijk weinig en als ie boos is kan ie echt gevaarlijk worden omdat ie niet meer kijkt waar die gaat en dan kun je hem uit een hekwerk gaan plukken.