bijzonder vind. Je moet ook lkkr gaan starten ! Waarom
doe je dat eigk niet? & ik ben ook super trots op Kyra dat ze
zo goed haar best doet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ma_ris_ka schreef:Wauw, Tjelle heeft ook een prachtig bossie haar! Prachtig!! Mooi dierIk ben momenteel ook aan het 'sparen'
voor een lange coupe, maar het ziet nu net op die lastige (lees: lelijke) lengte dat ik het bijna op wil geven
en ik het niet kan nalaten om de associatie met een 'pleeborstel' te maken. @ Moonlightje; wat dapper dat je vriend direct op buitenrit durft!! Mijn vriend durft er in de bak niet eens op te zitten!
Moonlightje schreef:Ma_ris_ka schreef:Wauw, Tjelle heeft ook een prachtig bossie haar! Prachtig!! Mooi dierIk ben momenteel ook aan het 'sparen'
voor een lange coupe, maar het ziet nu net op die lastige (lees: lelijke) lengte dat ik het bijna op wil geven
en ik het niet kan nalaten om de associatie met een 'pleeborstel' te maken. @ Moonlightje; wat dapper dat je vriend direct op buitenrit durft!! Mijn vriend durft er in de bak niet eens op te zitten!
de eerste keer was in het minibakje en 2e keer meteen mee na buiten.
hij wou zo graag STAP-ZITTEN (wij noemen het staan-zitten) hihi
Hij vind het geweldig, zondag konde we neit rijden. toen is hij in stal erop geklommen
lili266 schreef:Dan wil ik er ook wel eentje delen van mijn vriend op mijn Fjordenmeisje. Gisteren heeft hij voor het eerst van z'n leven op een paard gezeten en hij vond het helemaal geweldig. En helemaal blij en belonen als Tatjana naar zijn 'hulpen' luisterde, heel stoer zo'n vent die je paard helemaal doodknuffelt en ondertussen met een hoog stemmetje 'jaaaaaa, braaaaaaaf' roept(heb er maar niet bijverteld dat ze opzich vanzelf al de hoefslag volgt
)