[Ik heb btw expres haast nergens verteld waar ik het halster gehaald heb, gezien straks iedereen zo'n ding heeft ]
Anoniem
Geplaatst: 03-01-11 20:02
Leuke Fjorden! En gaaf dat je gaat starten dnieze. Vind dat halster ook wel heel leuk trouwens courses! Ik weet nog steeds niet of ik Vicktor nou een boogjes Fjord vind, of dat ik zo'n kapsel voor hem wil als wat Radar ook heeft. Iedereen hier en op stal zegt boogje.. ik knip het ook nog steeds braaf, maar ik weet het niet haha.
Roane
Geplaatst: 03-01-11 20:06
het is aan magisch halstertouw (er werd even mee gezwaaid zodat hij even de aandacht naar voren zou hebben in plaats van achter zich )
en dan blauwe halster-met-bontje-en-panterprintje: WIL!
Dat beest ik gek joh Gaat ze stilstaan, ineens gaat ze bokken en dan in galop verder, die galopeert ook rustig over het ijs heen.. Had d'r even voor 10s in die bak gezet zodat ik het hek ff dicht kon doen, ze was het er niet zo mee eens dat ze apart van de rest stond
Nies_
Geplaatst: 03-01-11 20:18
DNIEZE schreef:
Dankje voor de site. Hahah Radar heeft ondertussen alweer een jaar een lang kapsel vind ik veel leuker bij hem staan.
Staat m ook goed
Roane
Geplaatst: 03-01-11 20:20
Ik dacht ook even van 'Ik laat Siggy's manen groeien...' maar ik hield het niet uit en heb gister de schaar er in gezet mislukte pleeborstel...
Haha, okee Nee, al Tjits d'r halsters zijn ook Full [die blauwe is zelfs qua kin aan de krappe kant!] en vandaag ook gemerkt dat d'r oornetjes ook maat Full zijn, dekjes ook, dus hopelijk past een Full hoofdstel mevrouw ook [Wat hebben die oornetjes EXTREEM lange oren zeg ]
Roane
Geplaatst: 04-01-11 18:20
Pfft nee, andere paarden hebben gewoon ezelsoren, onze fjordjes hebben gewoon sierlijke oortjes
uniek heeft altijd COB haar zoon dj ook ik heb gewoon chique fjordjes een grote Pony zouden ze ook passen beenbescherming ook maatje cob dekjes uiteraard full onder een dressuurzadel
Ik zou ook best een keertje een simpel proefje met Tjits willen rijden, gewoon benieuwd wat voor score ik zou krijgen. Maar verder is dat wedstrijd rijden momenteel niet echt wat voor mij