Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Br1ttjuh schreef:bij fjordy is het denk ik wat de gek ervoor geeft. er zijn weinig fjorden met zoveel springvermogen. ik denk dus dat je daar een aardig bedrag voor kan krijgen.
toot
mooie grote ruin, deze zijn inmiddels minder zeldzaam maar nog wel gewild. verder leuke leeftijd groen maar je kan wel zo beginnen. denk zo'n 1500 euro.
Br1ttjuh schat fjordy hoger in dan toot, wat ik absoluut om zal draaien (maar dat is iets persoonlijks hoor..)
Fjordy kan voor een fjord misschien leuk springen maar hierdoor stijgt de waarde niet en Toot is namelijk geen ruin maar nog hengst en ik denk dat hij (als hij helemaal volgroeid is) goede kansen op de HK heeft.
fjordy denk ik 1600 euro en toot zal ik persoonlijk ook op dat bedrag schatten, wat hoger word als hij straks beleerd is e.d.
"nog een toevoeging: vind toot echt een plaatje om te zien!!! mooie stokmaat, goede afstamming en mooi gebouwd... wees maar trots op zulke toppers!!!"
linda2008 schreef:ik vind hem echt een plaatje.... Ik ben fan van Askor en Toot
Amber_ schreef:Voor Thorben toch wel 1750linda2008 schreef:ik vind hem echt een plaatje.... Ik ben fan van Askor en Toot
Maar Tootje is ook familie van jouweZijn opa is Havstad !