Graag weer ontopic reacties plaatsen. Als jullie een meeting willen organiseren, kunnen jullie hier [BM] Boktmeetings een topic openen en dit daar verder bespreken.
uudje
Geplaatst: 25-10-11 15:27
Ojajoh schreef:
Toot! hij blijft mijn favoriet hoor! als amber het goedkeurt wil ik hem toch ooit eens in het echt ontmoeten
Niet doen, krijg je spijt van, want dan wil je hem het liefste mee naar huis nemen. Vond Toot altijd al een stuk, maar toen ik hem in het echie had gezien, was ik toch wel een soort van verliefd.
Ik heb hem nu 3x in het echt gezien.... Elke keer ga ik teleur gesteld naar huis als ik hem niet mee mag nemen .
.
suus_elviera
Geplaatst: 25-10-11 16:38
ik heb sins een jaar deze mooie man van de suidlarenmarkt gehaald hij hete armgard maar dat vond ik niet zoon mooie naam hij heet nu aäron is 7 jaar net 1 dag van mij
nu een jaar verder ben nu 2 maanden bezig om zn manen te latengroeien
Vond dat halster ook egt een fjordenhalster trouwes, al zijn kleuren komen er in voor!
hahahahaha
Geplaatst: 27-10-11 09:21
heeey, ik heb geen eigen fjord, het is een manegepony, maar het is echt een schatje! haar naam is yvone en ze is best wel eigenwijs. xd ik kan nu ff geen foto downloaden, dus dat doe ik andere keer. x)
xJasmijn
Geplaatst: 27-10-11 09:21
GoldenShet schreef:
Vond dat halster ook egt een fjordenhalster trouwes, al zijn kleuren komen er in voor!
Ja, bijna iedereen die een fjord heeft die ik ken, heeft dat halster!