Wat een knapperds allemaal weer Morgen een hele grote (helaas, grapje, het mogen er maar 2 zijn, maar de rest in linkjes!) spam van mij Morgen komt mijn Caspian!
Geplaatst: 21-12-10 08:47
DNIEZE schreef:
Ik ben rond de 1.65 hij is rond de 1.50.
Ik ben ook ongeveer zo groot en ik heb bij mijn zoektocht naar een eigen Fjordje ook exemplaren van 1.50 gezien; maar dat was mij toch iets te groot, hoor! Ik heb er nu een die 1.46 zou moeten zijn, maar als ik die foto van jou en Radar zo zie, lijkt het wel alsof die van mij wel een heel klein ukkie moet zijn! Misschien moet ik haar eens gaan opmeten...
DeniesRos
Geplaatst: 21-12-10 11:18
Misschien toont Radar ook groot omdat die een luxe bouw heb? Ik ben der iniedergeval wel blij mee dat die zo groot is hoor hihi.
Kwam nog een zomer foto tegen, goh wat verlang ik daar toch weer naar.... Hij heeft hier kappen om, omdat het de 1e dag was dat ze weer op de wei mochten en voor het geval dat die gek zou gaan lopen doen, heeft die anders normaal niet om.
@macs : dank je wel en 'lang wikken en wegen' omdat ik mezelf hier nog niet echt heb voorgesteld, maar vond toch dat ik niet kon achterblijven met Valdo 't is wel een 'kleintje' : 1.38m (vorige week gemeten) vergeleken met jullie Nederlandse Fjorden
Straks foto's van Valdo's hartevriendinnetje : onze 2de Fjord Lizzy
Ronan toch maar even in de bak gezet vandaag... maakte hij er dankbaar gebruik van door heerlijk te liggen rollen in de sneeuw.
valdo1996
Geplaatst: 21-12-10 20:36
@Anita45 : Valdo is geboren op 14 april 1996 en is een zoon van Tombo. Met levensnummer, bedoel je daarmee zijn chipnummer, want hij is pas gechipt in 2008. Wel heeft hij nog een echt brandmerk op zijn mooie bil (in 1996 mocht dat nog) maar dat is nu niet zichtbaar wegens veel te veel haar.