Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mary_Andor schreef:Nou, dit is mijn superfjord
Hij is geboren op 10 mei 2004
Vader: Bjorgard
Moeders vader: Briggen
Schofthoogte: 1,35m
Hij is beleerd voor de kar, verkeersmaken onder het zadel is hij ook erg lief maar ik men eigenlijk alleen met hem. Af en toe maak ik een buitenrit op hem. Hij heeft geen stalgebreken en is echt een allemansvriendje.
Ik ben erg benieuwd waar jullie hem op taxeren!
SecretLIN schreef:Ik zou mijn Lindia graag ook nog eens willen plaatsen als dat mag
ik ga nu eerst zelf even taxeren vanaf pagina 51
Linda2008 : Thorben
- Allereerst wat een leuke naam
wat een grote maat heeft hij, hij ziet er wel schitterend uit moet ik zeggen ookal hou ik niet van de wat slankere paardjes
Verder heeftie een leuk koppie en kan die zo te zien van de foto's ook erg leuk lopen, ik zou hem taxeren rond de € 1800 denk dat je nog ver kan komen met hem.
Yubi schreef:En dan nu mijn fjordje.
Naam: Romy
Leeftijd: 12 Jaar
Ouders: Holmar x Isedoor
Geslacht: Merrie
Stokmaat: 1.45
Ik rij geen wedstrijden met haar, omdat ik haar nog niet zo lang heb en het nog niet goed genoeg gaat.
Op haar papieren staat dat ze een B-premie heeft en een stermerrie is.
Hier de foto's.
Jaime_ schreef:Superfjord 1450,- super mooie pony, spreekt me erg aan! Mooie ranke bouw en n koppie om verliefd op te worden. Helaas wel erg klein..
Princesje, zoals ik eerder al gezegd heb de max. is echt 950,- tenzij jij er mee voor WIL geven natuurlijk
Ravina 1250, opzich mooie maat, goede afstamming en merrie, dat is een pluspunt, wel vind ik dat ze wat flink oogtvandaar dus dat ik op dit bedrag kom..
Romy heb ik al getaxeerd
Lindia, 1400, opzich mooie maat, goed afstamming, merrie en premies máar ze word al wat ouderDus zou er daarom minder voor geven..