Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niet in de berm gereden, want die was dus wel spekglad en daar kwamen we achter na een rare actie van dat monster van me. Balen dat je scooter overleden is.
En lijk me heel leuk, maar geen geld en geen vervoer.
Bolletje vandaag alleen uitgemest en losgegooid. En in de tussentijd een pad geveegd/geschept naar de paddock samen met stalgenoot. Dus we kunnen nu paarden veilig van en naar de paddock brengen. En andere stalgenoot heeft vanmiddag even de bak gesleept dus die is ook weer strak. En als de laatste die rijd ook weer even sleep dan gaat hij weer strak de nacht in. Ga zo afsluiten en naar de ijsbaan toen.
Hij was al ongeveer een maand niet gereden wegens geen tijd en bevroren bos. Maar ik kon zo opstappen en wegrijden 
Vooral de spiegels waren helemaal geweldig 
Er kwam een meisje naar me toe die vraagt: 'Jij was toch diegene die M reed met een fjord?'' Ik zeg: ''Ja vanaf zaterdag hoezo?''
'' Ik zeg zo: niet met deze hoor
'' ''oohhhh..
'' 

? 
net een teruggestuurd! 

Sjolvir schreef:Maar ik zie hier toch een prachtige fjord die aan het rijp aan het
peuteren is?
annemariej schreef:heye ik heb even een vraagje geven jullie allemaal je fjordjes wormen pasta
ik namelijk niet want dat hoefde niet van de eigenaresse van de stal want ze komen de hele tijd in een ander stukje land om de week maar moet ik het eigelijk wel doen???

annemariej schreef:heye ik heb even een vraagje geven jullie allemaal je fjordjes wormen pasta
ik namelijk niet want dat hoefde niet van de eigenaresse van de stal want ze komen de hele tijd in een ander stukje land om de week maar moet ik het eigelijk wel doen???

en kan toch niks doen
dus blijf ik maar thuis trainen voor L1 onderlinge wedstrijd 18de... dus ik ga gewoon wel heen die dag er voor proberen te rijden als de bak goed is en anders ga ik naar de manege ofzo.. en ik zie wel hoe het gaat met de onderlinge wedstrijd
is toch voor de lol dus tja.. even een weekendje in amsterdam ga ook schaatsen zondag bij de jaap edebaan in amsterdam