@Carolinef: Mooie fjordjes! @Nette: Waauw wat een koele fjord, springt best leuk ook. @Herlindaa: Die voorpluk! @Bellie2: Mooie foto’s, echt leuk!
Ben vandaag met Romy naar de roer geweest, was keibraaf en heeft lekker gespeeld in het water.
CaylinnMae
Geplaatst: 08-08-09 14:23
Bellie2, als je een hengstenpluk wilt laten staan is op zich geen probleem Ziet er vaak zelfs gaaf uit! Maar dan 'moet' je de boog niet helemaal doorknippen tot aan de schoft maar aan het begin wat langer later. Nu 'breek' je door de boog de hals op een verkeerd punt en lijkt de overgang van de hals naar de schoft niet mooi.
(nog ongeknipt op de foto) Hierbij kan je goed zien wat ik bedoel, de manen zijn voor de overgang naar de hengstenpluk langer en de boog is niet tot de hals geknipt.
Haha jaa, Elke dag laat ik even de foto's van Fjordy aan Norge zien en zeg dat ze ook zo moet springen + kijken natuurlijk. Stap vond ze trouwens wel hard genoeg, ze vond het water te eng om er door te draven, laat staan galoperen, dus dat moet ik haar nog maar even vertellen.
calimerootje
Geplaatst: 09-08-09 20:49
Na een foto shoot van tjardo heb ik alvast deze foto s gekregen.
en deze
Ik vond het wel grappig dat de weinige keren dat ie de showbink uithangt het nu ook vast gelegd is
ook ik ben sinds zondag de trotse eigenaresse van een jaarlingfjordenmerrie Zie hier mijn pennydroom, mijn liefste en mooiste Evelientje (v. Hermansen m. Zariska van Kventin)
_Eveline
Geplaatst: 11-08-09 11:59
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst! En wat een prachtige naam heeft ze.
Lisette gefeli met je nieuwe aanwinst. Wat een mooie donkere voorpluk zeg!
Rijan_
Geplaatst: 11-08-09 16:29
Lisette03 schreef:
ook ik ben sinds zondag de trotse eigenaresse van een jaarlingfjordenmerrie Zie hier mijn pennydroom, mijn liefste en mooiste Evelientje (v. Hermansen m. Zariska van Kventin)
woowwww ze begint steeds meer op rijan te lijk voor al bij de voorpluk gaat helemaal goed komen meid !