Fjorden uit 2005?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:39

Ja dat zal wel inderdaad! Leuk is dat he :D

Ja, daar ben ik ook zo'n beetje verliefd op! Dankje, eigenlijk is het mislukt maar dat zie je niet zo duidelijk op deze foto's. Je ziet nog allemaal witte haartjes op het zwarte maar heb nog geen tijd (en zin voornamelijk) om het bij te werken :P
Heb de foto inmiddels omgetoverd in 60x60 formaat hiernaast!

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:20

Leuke foto's marleen !!

tis echt een leuk ding ! :9

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:39

Dankje Manon, vind ik zelf ook wel *D

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 23:12

Haha ,,

Hee, jij had toch foto's van bente van veulen op de keuring,, heb je die van de fokker of staan die toevallig op een site ? O:) haha,

Benthe

Re: Fjorden uit 2005?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:51

Heb ik gekregen van Bella @ bokt, die had nog foto's van de keuring :)

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:52

alleen van die in jou omgeving ? :)

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:09

geen idee, dan zou je haar even moeten pb'en :)

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:01

Leuke filmpjes van Cyaro.
@Marleen: Wat een knap koppie heeft ze!

Wilde wat foto's van t rijden hebben maar het was een beetje te donker :(
Afbeelding

Heb wel een grappig filmpje :p We probeerde duo te rijden maja ging maar 1 kant om zonder voltes enzo :P
http://www.youtube.com/watch?v=AI7D0EPU ... annel_page

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:16

hahaha leuk kelum !!

Malreen .. heb jij de link van haar profiel ??

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:01

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:01

Een vriendinnetje heeft een leuk filmpje gemaakt van een relaxdagje met Beer! Niet heel spectaculair maar wel gezellig...
Beer is 3 en zo groen als gras (mei wordt ie 4)..hij is een ruin van 1,51 en we zijn elkaar nog lekker aan het leren kennen..heb m net en staat nog niet thuis maar ik probeer er 1 x pw heen te gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=oO8S00jaf2g

Enjoy!

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 09:58

Leuk Kristel, je hebt hem omgedoopt tot Beer? :D Leuk! Het ziet er gezellig uit en hij is erg braaf voor een groene driejarige! Een échte fjord he ;)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:44

jaaaa hij is bijna nog nooit met verkeer in aanraking geweest maar op auto's en busjes doet ie nu al niks..nog geen tractors tegengekomen..wel stilstaand maar niet rijdend...ben benieuwd! echt een stoïcijnse fjord..heeeerlijk, ik hou d'r van!

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:34

lol

@Kristelhans wil de pret niet drukken maar :p over stoicijnse fjorden gesproken :p
Reedt tijdje terug in het recreatie gebied hier :p en daar reedt een tractor met een schuiver voorop (soort dik rubber schuif ding) en een veeg roller er achter die draaide enzo , en kwam m tegen toen ik naast Bon stond dus die keek en snoof en klaar, later kwamen we hem vegend en schuivend tegen 3 meter afstand langs ons gegaan niets aan de hand :P
Lekker stoicijns dus :p hahaha

Maar rij ik nou ergens en er staat in ene een verkeersbord dan gaan we ala minute in de ankers en vervolgens in zn achteruit :p

En no way dat madam er nog langs gaat hahaha :p

Deedt ze trouwens zondag ook bij vriendin van me die op dr reedt buiten (was op de fiets mee) vol in de ankers en achteruit :p aan drijven betekend nog sneller achteruit op dat moment haha maar toen ik dr teugel pakte liep ze zonder problemen mee :p

Vind dat toch wel eens jammer dat ze neit net zo veel vertrouwen in me heeft wanneer ik erop zit als dat ze heeft wanneer ik naast dr sta, want dan doet ze alles.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:53

@ Bon_Bon: Ik ken dat! Ik had vroeger een welsh cob x arabier..best een hittepetitje die ik zelf had ingereden en verkeersmak heb gemaakt...kon je een vrachtwagen bovenop parkeren en dan nog keek ze er niet naar! Kwamen we wel eens een putdeksel in de grond tegen...met geen mogelijkheid er langs te krijgen!! zooooo'n aansteller dan! haha maar ja..ik rij ook al een tijdje auto maar ik blijf groepen fietsers een beetje eng vinden om in te halen (scholieren) dus zo heeft iedereen weer wat! Heb ook geeeeen idee wat Beer zou doen als ik er op zit..nog even geduld en datn komen we daar ook achter!

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 13:00

@Kristelhans indd haha en ach soms is het wel grappig :p ik wist bij die vriendin wanneer ze het ging doen, (had vriendin wel gewaarschuwd dat ze het deedt alleen niet op welke plekken) ik dacht ach misschien doet ze t nu niet nou echt wel hahaha :p

T is net een film die in ene terug gespoeld word hahaha

Net ff bij tandarts geweest na 2 nachten amper en vanacht echt helemaal neit gslapen te hebben, kies 1 is net getrokken en kies 2 word er morgen uitgehaald

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:19

@ Bon_Bon: Getsieeee...kiezen trekken is stom! maar t helpt vaak wel om de pijn te bestrijden..ik heb lekker al weekend!! hoe heeerlijk! morgen picknicken met Beer (YES) en dan dit weekend heel veel niksen..zou iedere dag wel naar Beer willen maar het kost me zoooveel benzine..pokkeneind rijden! maaaaar jaaa..je moet er wat voor over hebben..misschien ga ik morgen wel een zadeltje op Beer leggen..haha spannend!!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:59

Hih, het gaat me iets te hard in het topic, zal zo even bijlezen.. eerst GTST kijken.. maar wou even iets melden:

Basco is vandaag 4 jaar geworden!! *\o/*

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 20:00

@Kristel: Leuk filmpje, hij is wel braaf! :) En mooi groot!
@Daphne: Sterkte met je kiezen! (ps:ook een twilight fan of niet ;) )
@Miss_vOsj: Gefeliciteerd! :D
Had vandaag weer eens priveles en t ging zo goed! Ze ging op t eind ook ineens aan de teugel lopen, zo ontspannen was ze :) Ben daar verder helemaal nog niet mee bezig hoor! Nog lekker aan het basiswerk, das soms al moeilijk zat haha ;) En lekker in het bos uitgestapt en ze was heel braaf!
Zondag ging het rijden ook wel fijn, vriendje heeft hoop foto's gemaakt en als ik zin heb zet ik er zo wel paar in m'n profiel :P Mijn vriendje heeft trouwens afgelopen zondag z'n eerste paardrijles gehad (niet op Beauty hoor ;) ) want als ik aan m'n rijbewijs zou beginnen zou hij paardrijles nemen. Deal is een deal he ;)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 20:13

ooh jemig..voordat ik vriendlief zover krijg...haha NOOIT! Lijkt me te leuk dat je dan misschien in de toekomst wel saaaaamen kunt rijden..

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 20:19

jaa ik vond het ook wel goed dat ik het voor elkaar kreeg ;) maja hij krabbelde al terug: ik neem maar 1 les, ja daaag ik neem toch ook niet 1 autorijles :P Dus nu neemt ie 3 lessen :P Das toch nog iets ;) haha! En hij reed nog goed ook voor de eerste keer! Nu maar hopen dat ie straks m'n paard niet inpikt ;) Maja die is IETS moeilijker te rijden dan manegepaard :P ;)
Heb wat nieuwe foto's in profiel gezet :)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 22:32

@ kelum; wat een leuke foto's! Ik hoouuu van roze maar ja..met zo'n megaruin als Beer staat dat toch wel een beetje banketstaaf hihi..ik ga voor zwart met wat accenten.. Mag ik vragen hoe lang jij bent en hoe groot Beauty is? Jullie passen perfect bij elkaar qua formaat..ik probeer een beeld te krijgen voor als ik straks op Beer ga rijden.. zo moeilijk inschatten vind ik dat altijd!

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 17:00

zo zal zo eerst even weer bijlezen !

Nog gefelcicteerd met Basco miSs_vOsj !!

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:17

@ Kelum yupz een die-hard TWILIGHT fan :p
@Missvosje nog GEFELICITEERD beter laat dan nooit :$

Zo Bon word echt een leuk rijpaardje nu, af en toe lekker galopje waarin ze ook kan versnellen (en langzamer gaan thank god) dr drafjes worden ook wat soepeler.

Ze is nog wel steeds een ontzettende dribbelkont en drammer :p

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 08:58

@ Kristel: ik ben 1,64 en Beauty ongeveer 1.44. Deze week even gemeten, dacht dat ze wel groter was :P Das het leuke van een fjord, alle kleuren dekjes staan gewoon goed ;)
@Daphne: ik ben ook fan ;) alle boeken gelezen haha! Wat fijn dat het goed gaat met rijden!

Zondag wezen wandelen in het bos maar ze was zo braaf dat ik er zonder zadel en cap op ben geklommen :P Vriendje was er toch bij en had d'r vast :) Heb wel leuke foto's van :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YPIHOZZK.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EWA84KDJ.jpg

Snel m'n bedje weer in, ben ziekjes :(