Maar ben niet helemaal zeker, lastig standpunt om dat zo te zeggen, al denk ik haar lieve oogjes te herkennen, maar schiet me niet lek als het fout is, hahaha
Hoe lang komen ze toe met zo'n hooi net Jets? Het zijn best grote mazen, toch? Ik geef de mijne 2 grote volle voor 's nachts, en twijfel of ik er nog 2 bij aanschaf voor overdag of dat ik toch voor een slowfeeder (of 2) ga ...
Ik heb een fototopic gemaakt van de fotoshoot gisteren, knapperds van me, na de foto's gingen ze zo lekker met elkaar kroelen en knuffelen

[ITP] Mijn draakjes, mijn maatjes, mijn trots.. Mijn Mini&Maxi ♥

Paarden hebben vandaag een dagje binnen gestaan (helemaal niet mijn ding) maar Jules had het gisteren toch wat koud met zijn geschoren buik (staart tussen zijn benen, in kei harde draf naar binnen sjeezen)... Ze kunnen ook niet echt beschut staan buiten, wel als de wind uit alle andere richtingen komt, maar voor die noord-oosten wind hebben ze niet meteen beschutting. Hopelijk is de schuilstal snel klaar, dan kunnen ze gewoon ALTIJD buiten
Hoewel hij er zelf weinig uit lijkt te maken voor een dagje, gelukkig staat hij samen met zijn vriendinnetje binnen! 

Die prijs heeft hij dubbel en dik verdiend, wat fijn dat je zo veel van hem hebt kunnen leren, dat is zo waardevol