ziet er toch wel errug cool uit al die variaties met de boogjes! Zal de eigenaar van vlim es ff vragen of ik me uit mag leven op de boog. Hi Hi. Moet ik maar niet bij mijn eigen doen. Timormouse wat toont hij al super braaf!
lisalovekira
Geplaatst: 29-03-13 11:16
hier zat ik voor de 2 de keer op men fjordje ik was toen echt heeeel trots want de persoon die haar had opgeleerd had half werk geleverd en had kira haar vertrouwen niet. dus kira schrok bij die persoon van alles en croste er dan vandoor al bokkend en stijgerend. en de eerste keer dat ik erop zat was ze zoo braaf als een lametje dat doet wel iets met u vind ik ze heeft dat ook nog nooit bij mij gedaan het crossen en ervandoor al bokkend en stijgerend dit was nu bijna een jaar geleden (11maanden). en dan bedenken dat ik er nu bitloos en zonder zadel opzit wat worden ze toch zoooo snel groot
eerste keer erop ( ik weet het zonder tok was toen onbewust ) 2de keer erop
Dom blondje met zijn wondje. Foto is van een woensdag was vandaag iets open, maar bollie loop eraan te schuren.
Meneer gans die een woensdag weer ontsnapt is en weer besloten heeft om bij bollie en mous in te trekken. En de grond weer mooi schoon en glad getrokken. Bollie en mous lekker buiten hooi eten.
Zal binnenkort even een foto maken van Hakon (lees vandaag ), heb weer een nieuwe mobiel aangezien mijn echte camera het niet doet -_-" maar het is een goede vervanging. Vind hem erg mooi opgroeien Volgens mij blijft het nog een vrij slanke fjord, maar goed hij kan nog in de breedte groeien! Als hij eerst nog maar even in de hoogte door groeit haha
Marcella
Geplaatst: 31-03-13 11:53
Beetje erg hengstige merrie. Elkaar heel lief aankijken.
Sorry geen fjord maar zo lief.
Jes_sam die van mij bleef ook heel lang smal. Pas toen hij 8 jaar begon hij ineens breed te worden.
Mijn schrielkipje op 15 oktober 2000 proefrijden. Zomer 2001.
Jongens, wat maakt het uit of de foto's met een mobiel of een super dure spiegelreflexcamera zijn gemaakt? Daar gaat het toch helemaal niet om in dit topic?