Fiorano is vandaag helemaal heel aangekomen . Hij liep zo zonder problemen de trailer op werd mij verteld en heeft de hele rit van 3 uur rustig gestaan . Op stal heeft hij een klein beetje lopen hinniken en verder heeft hij hooi gegeten. Hij heeft al heel veel aandacht gehad .
mijn mannen zijn samen op vakantie, maar hebben t prima naar hun zin;
Nette
Geplaatst: 05-08-09 22:06
Super leuk zo'n fanbewerking van Fjordy zeg.. Finnea & Kirsten beide ook kwijlfjorden En deze 2 hierboven zijn ook heelijk
Ik rijdt deze 2 weken even de dochter van Norge erbij, omdat de eigenaresse op vakantie is. Vandaag gesprongen, Andel vindt het geweldig. Niet meer te houden voor de hindernis, alleen vergeet ze soms haar beentjes nog en twijfelt ze, maargoed ze is pas 5 dus nog genoeg tijd om dat beter te ontwikkelen Het is trouwens wel enorm anders, een pony die zich op de hindernis afstormt, terwijl Norge het wel leuk vind, maar die moet je echt wel veel aansporen. maargoed, hier dus even een paar foto'tjes:
Hoe houden jullie je fjordjes trouwens in vorm? Vind de 2 ruintjes van Caroline er echt mooi in conditie uit zien, terwijl ze toch wel behoorlijk wat gras hebben toch, tenmisnte zo lijkt het. Maar krijgen jullie fjorden ook zo snel buikjes?
Fjordy is natuurlijk behoorlijk afgetraind, Ik zet de wei ook af, en dan iedere dag een stuk erbij. Zo kan ik het goed regelen . Maar die loopt ook echt flink, doe veel galoperen met hem.
Sjintoo
Geplaatst: 06-08-09 10:19
wat een superleuke fjorden weer allemaal. Sommigen zijn echt om te