Fjorden uit 2005?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:46

He wat leuk dat je je gemeld hebt, Bjorn is echt een knappe vent.
En wat een maat zeg wow, ondanks dat vind ik hem mooi in porporsie :D
Jullie zijn een leuke combi!

Grappig ook dat je Bjorn bij Jan en Jose hebt gekocht, komt Bodan ook vandaan :P

kristelhans

Re: Fjorden uit 2005?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:48

@ Bodan: wat leuk dat hij daar ook vandaan komt! Is Bodan daar ook gefokt dan? Björn niet...

Nog leuke ideeën voor een andere naam?

en jaaa Ilse is mijn nichtje!

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:53

Bodans fokker is Stoker J.A. Oosterwolde.
Wie is de fokker van Bjorn?

Een andere naam? Bjorn is toch een leuke naam, alleen niet meer echt orgineel :=
Uhmm gaat hard denken naar een leuke naam, als ik iets weet geef ik wel een gil :D
Ga je trouwens ook naar de keuring?

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:59

ik weet niet met welke letter het moet beginnen maar hier kwam ik er ook ene paar leuke tegen.
namen met een betekenis [KS] Koudbloeden naam met B

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:01

Ik ken één Björn van vroeger en dat was het stomste jongetje aller tijden..haha die associatie kan ik maar niet los laten! Stom he? Ik vind het ook niet lekker roepen..in z'n papieren laat ik 't wel gewoon Björn maar als roepnaam wil ik wel wat anders...tis niet dat ie nou echt goed naar zijn eigen naam luistert!

Wat de keuring betreft..ik ging vroeger altijd naar Hardenberg met de buurman en daarna eigenlijk nooit weer geweest..Bjorn krijgt geen punten voor schoonheid op dit moment hahaha..volgend jaar misschien..lijkt me wel leuk om eens bij een hengstenkeuring te kijken..imponerende kerels kijken..heb niet zoveel met veulentjes..erg he? ;)

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:46

Ik was vandaag naast Bente gaan zitten in de wei, is ze met haar hoofd op mijn schoot in slaap gevallen.. Kon dus geen fototoestel ophalen, helaas.. Is nog best zwaar zo'n hoofd..

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 16:53

oooh wat lief! Bjorn kan nog niet eens 5 tllen stilstaan..laat staan dat ie in slaap valt en al helemaaaal niet als ik in de buurt ben ;)

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 18:24

@Kristel: Leuke fjord! En mooie omgeving zeg! en ik vind Bjorn wel een leuke naam :) Beauty is pas standaard :s :P

Heb d'r van de week voor het eerst zien liggen in stal, echt lief :D snel foto gemaakt natuurlijk ;)

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 15:05

kristelhans schreef:
oooh wat lief! Bjorn kan nog niet eens 5 tllen stilstaan..laat staan dat ie in slaap valt en al helemaaaal niet als ik in de buurt ben ;)

hahaa , dat zal dan wel aan de naam liggen want mijn bjorn is net zo ,, ik vind bjorn trouwens wel een leuke naam , haha :P

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:54

Ik heb Bente ook al vanaf dat ze geboren is..

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 15:19

Er is toch altijd een ruinen keuring ??

is dat nu ook weer?,, en weet iemand waar en waarneer?

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:47

een ruinen keuring? Daar weet ik niets van af.
Is het niet zo dat dat een algemene keuring is IN Ruinen??

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:59

mmmm zijn jullie 3 jarige ook zo stronteigenwijs en vervelend laatste week???

sjonge jonge word knettergek van Bon :p
Vandaag buitenrit, rijden de straat nog niet uit of er gooit iemand een schep in een kruiwagen Bon bij halverwege de straat :p ik het gevoel alsof iemand mn benen in ene omhooggooide lol :p alsof ik bezig was een achterwaartse koprol van Bon te maken :')
Zat er nog wel helemaal op hoor was mn beugels niet eens kwijt :p
Maar het begon dus al goed :p

Wij verder rijden wilde ze niet op een bepaald stuk ruiterpad :s waar we al 2 keer eerder gereden hebben aan een kant een meer aan de andere kant een sloot ruiterpad ong. 3 meter breed maar nee madam wilde niet, in d achter uit stilstaan opzij rennen alles behalve vooruit :( uiteindelijk wel nog stuk voorwaarts kunnen krijgen toen afgestapt stukje verder gelopen en er weer op.

10 minuten later heel eng verkeersbord :( achteruit willen omdraaien zijwaarts ja hoor het hele riedeltje weer dit keer haar er wel langs kunnen krijgen zonder af te stappen.

15 min later *zucht* op een wegje waar je best stijl omhoog moet weer vol op de rem achterwaarts etc. dit was gevaarlijk stukje dus afgestapt stuk verder gelopen en er weer op.

Verder telkens sneaky in draf willen :p
werd knettergek vn dr alles maar dan ook alles was eng...

Wat is er mis met mn knollie :p

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 03:00

@ Bodan , nee er is wel een ruinen keuring , had al even iemand een mail gestuurd van zon vereniging haha ..

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:19

oke dan ben ik wel benieuwd waar waar dat is. :) lijkt me dan erg leuk om met bodan heen te gaan

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:46

Bon heeft de lente in de bol!

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 12:24

haha ja Bon was helemaal vrolijk. Ik ook trouwens!! Dat heerlijke weer! :D Ga zo rijden en neem mijn buurmeisje + camera mee, dus misschien kan ik jullie vanavond verblijden met leuke foto's van mijn prachtige Benthe!

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:50

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:26

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:31

Voor de duidelijkheid elke keuring heeft een rubriek voor ruinen, dus je kunt gewoon aan een normale keuring mee doen!!

Mail me anders even dan kan ik al je vragen wel beantwoorden..

Bente was weer braaf in het tuig, alleen was ze wat gestresst toen ze op de volte moest, dat snapte ze even niet..

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:40

hihi zal de lente wel wezen dan :p

Vandaag was ze iets meer relaxed lol IETS.
Samen met twee meisjes op pad geweest die met hun zwarte shet hengstje mee wandelde *zucht* ze wilde naar een meertje waar ik eigenlijk niet veel zin in had maargoed , iedereen meot beetje aanpassen nietwaar.
Bij t meertje aangekomen stonden we een beetje te staan aangezien geen van de paarden naar t water wilde :s wat ik al verwacht had...
Maargoed ik ze overhalen om via het 'bos' terug te gaan.
Nou was goed we zijn nog niet koud 200 meter verder begint de eerste 'gaan we zo richting huis' grrrr 'mn voeten doen zeer' arghh 'mn benen zijn moe' ggrrrrr daar kan ik dus echt niet tegen he!!!
En kon mn mond niet houden ook, weet dat ik wijzer zou moeten zijn (ben op zn minst 10 jaar ouder) maar kan dus echt niet tegen dat gezanik!!
Ze willen een paard (waar ze nog niet op kunnen rijden en de een misschien ook nooit zal kunnen) maar er niets mee doen grr
Dus heb even heel vriendelijk duidelijk gemaakt dat ze dan een rijpaard hadden moeten kopen ipv een shetlander!!

Dus zag ze al kijken 'ja jij zit lekker op je paard' denk oke laten we dat ook even de wereld uit helpen 1 van die shetjes was eerst van mij en daar heb ik wat een kilometers mee gelopen..

Geloof niet dat ze me nog zo aardig vonden maarja jammer dan.
Ik wil ook beetje lol hebben tijdens een rit en niet de hele tijd dat gezanik aan horen.

Geloof dat ik volgende keer maar weer alleen ga, die shetties lopen niet zo snel en neit dat Bon nou zo vlot is maar har de hele tijd in houden of stil zetten of weer omkeren word ook beetje irritant.

Verder was het wel geslaagd ritje paar leuke galopjes gedaan en stukjes draf en zelfs aangezien ik dood maar dan ook doodsbang ben om te springen, en dna bedoel ik dat ik dus zelfs drafbalkjes al dood eng vind hahaha (triest he :p ) ben vandaag over een stapeltje dikke takken van zo een 30cm heen gesprongen :p
En voor mij is dat heel wat hahaha Bon vond het geloof ik helemaal leuk :p oortjes naar voren en flinke jump lol

Verder nog paar klappen van een van de hengstjes opgevangen meisje die met m liep was afgeleid waardoor ze me afsneedt waarna hij paar klappen uitdeelde tegen mij aan grr :p Nu heeft zij al eens een klap van Bon opgevangen dus we stonden gelijk hierna.

Even later was ze aan de telefoon en lette ze weer niet op en deelde die weer paar klappen uit dit keer kreeg Bon ze en blijkbaar was ze m zat lol we stonden in ene omgedraaid en ik werd bijna gelanceerd toen ze paar trappen terug gaf :')

Kortom lekker daggie weer :p weet niet goed of ik t doordat bon redelijk luisterde en braaf was en zelf sprongetje gedaan hebben ik het een goeie dag moet noemen

Of door al dat gezanik een slechte dag

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 01:03

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:21

Cayo loopt netjes zeg! Leuk al die fjorden op een rijtje :D
Leuke foto's van beauty!

Nou gisteren was mijn buurmeisje wel mee, maar de accu van de camera was leeg :+ Lekker handig.
Had haar zaterdag nog even gelongeerd, daar had ik toen met mijn telefoon wat foto's van gemaakt, dus deze deel ik dan toch maar ff met jullie, bij gebrek aan beter ;)

Afbeelding
Lekker koppie

Afbeelding
Even nieuwe regendeken geshowt (die ze vandaag meteen mocht proberen, wat een ***weer!)

Afbeelding
longeren

Afbeelding
lekkerding!

Van die eerste maak ik maar even mijn nieuwe avatar denk ik :~

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:22

oh ik had haar trouwens niet echt netjes gepoetst, zie die strontbuik :P

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:30

Mrln90 schreef:
Cayo loopt netjes zeg! Leuk al die fjorden op een rijtje :D

Hihi ja, de meeste mensen kijk wel eens om als ze ons zien voorbijrijden.

Je eerste foto is idd leuk! Haar manen zijn mooi geknipt :)