Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anita45 schreef:desyma schreef:Met toeval iemand een fjord gekocht van fjordenfokkerij Jonker of er ooit stage gelopen?
Hoezo? Ben er vaak langs gereden.
Heb even in je profiel gekeken, leuke Fjord heb je. Hoe heet hij/zij en wat is de afstamming?
Anita45 schreef:Ik heb heel vaak gedacht als ik daar langs reed, goh ik zou er wel eens willen kijken maar durfde dit nooit om zo maar bij wildvreemde mensen het erf op te gaan. Als ik nu lees dat het zo'n aardige man was heb ik daar toch wel een beetje spijt van. Helaas kan het nu niet meer. Hij is een flink aantal jaren geleden geëmigreerd naar Tjechië en leeft ook al een aantal jaren niet meer. Misschien was er al wel sprake van die emigratie toen jij Malvin kocht.
Lisenka schreef:Ik ben 41 jaar. Heb 17 jaar geleden mijn fjord Keljan v Toddy gekocht bij Carree in Zeist. Hij is nu 19 jaar oud. Het is een boef en ik zou hem voor geen goud willen missen. Heb daarna nog wat fjorden gehad. Onder andere Woddy v Toddy, gefokt door Jakob Reinders uit Anderen. Heb hem verkocht aan Kim, weet niet meer hoe ze verder heet, dus ben hem helaas uit het oog verloren. Als iemand iets van hem weet hoor ik het graag.
Hier een fotootje van Keljan en mij verleden jaar tijdens een buitenrit.
Ik fok nu met andalusiërs.
Lisenka schreef:Ik ben 41 jaar. Heb 17 jaar geleden mijn fjord Keljan v Toddy gekocht bij Carree in Zeist. Hij is nu 19 jaar oud. Het is een boef en ik zou hem voor geen goud willen missen. Heb daarna nog wat fjorden gehad. Onder andere Woddy v Toddy, gefokt door Jakob Reinders uit Anderen. Heb hem verkocht aan Kim, weet niet meer hoe ze verder heet, dus ben hem helaas uit het oog verloren. Als iemand iets van hem weet hoor ik het graag.
Hier een fotootje van Keljan en mij verleden jaar tijdens een buitenrit.
Ik fok nu met andalusiërs.