Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Only_Sam schreef:
medousa, dankje ik ga gelijk kijken, want ik zou niet weten wat de afstamming is van mijn reuze fjord. hihi.

!larixfire schreef:Ninla_ schreef:@ Jessica; zie dat jouw fjord Prisca fam. is van die van mij!
Tenminste, zit ook Yerxes in bij die van jou
Mijn fjord heeft Yerxes als vader en heeft ook heel erg die tijgerstrepen op zijn benen die nu helemaal goed te zien zijn nu hij is geschoren.
Hey, wat leuk!
skara schreef:Prisca en Arisca zijn ook mooi.
Bedankt! Medousa schreef:
dan is het dus niet de bedoeling dat je je fjord hier voorsteld maar : viewtopic.php?f=153&t=595208
[mo]Heike: Graag rekening mee houden, scheelt een hoop werk voor de mods.[/mod]

LaraCroft schreef:Ik weet ondertussen de afstammeling van mijn pony Vikkja (pagina 4)
Haar moeder is Riskja, haar vader is Lestor en de vader van de moeder is Jars...

)
) een lekkere eigenwil.
) merrie

verder de liefste en beste pony die ik ken en ze gaat voor geen goud weg !!

Medousa schreef:Medousa schreef:
dan is het dus niet de bedoeling dat je je fjord hier voorsteld maar : viewtopic.php?f=153&t=595208
[mo]Heike: Graag rekening mee houden, scheelt een hoop werk voor de mods.[/mod]
Chiba en Riss, attentie hierop!!!
Als je GEEN afstamming van je fjord weet moet je hem/haar NIET in dit topic voorstellen maar het in de quote genoemde topic!
marleendv_88 schreef:En wat als je alleen de vader weet?
Welk topic mag je hem dan voorstellen?
Of is dit nu een blonde vraag

Amber_ schreef:Mijn (verzorg)Fjord is ook een Orsta, ik zie er heel veel in terug!
Heeft Sunshine ook dat heette karakter (soms) onder het zadel ?
Hard en uitgestrekt draven, altijd blijven gaan hoe moe ze ook zijn, en goed kunnen springen ?!
Ze kan best ruim draven, en gaat ze ook erg hard ja. En het lijkt wel of dat knol nooit moe word want na een dagtocht wilt ze er nog vandoor gaan. Springen kan ze ook goed, heeft ooit 1.30 gesprongen