Ja hoor, dat mag. En dat geldt voor iedereen. Wel zou ik het fijn vinden dat je als je ze ergens plaatst op het internet dat met mijn merkje er op doet.
Cowgirl
Geplaatst: 30-07-12 17:01
Ik wil graag naar de keuring in Lisse met mijn fjord maar heb geen vervoer. Iemand uit de buurt die nog een plekje over heeft in de trailer?? Paard staat in Hensbroek dat ligt naast Heerhugowaard.
Brusjes zijn leuk! Sjollie is ook een Brusje. Sjollie is bestgaand geworden en we hebben ons M1 diploma niet gehaald (oeps.....) Ach voor pensionado in recreatie stand ga ik niet klagen, heb er werelds paard aan!
Ik heb je Brusje ook nog gezien! Maar hoe kan dat je m1 diploma niet halen als je al z bent???
Sjolvir
Geplaatst: 31-07-12 21:30
Heel simpel, we zijn Z bij de KNHS en al 3 jaar uit de sport (terug getrokken wegens blessure) Heeft afgelopen jaren veel stil gestaan om die reden en ook nog vorig jaar een veulen gehad. En proef verprutsen is niet zo moeilijk hoor!
Gewoon geen midden/uitgestrekte draf kunnen (nooit gekund, gaan we ook niet meer leren) en dan net te veel andere onderdelen waar je normaal goed op scoort om zeep helpen. halthouden achterwaarts bij de geit te gehaast (was allang blij dat ze niet achteruit rende). Overgang galop naar draf, dacht mevr. dat we misschien wel wissel moesten springen dus ook verknalt (zijn we laatst mee aan het werk geweest en leuke van Sjol is juist dat ze zo super mee denkt ). En direct daar achter zat overgang naar stap en daarna uitgestrekte stap. Dus gewoon te veel foutjes.
Ok, das jammer. Dat ze niet iets van vrijstelling geven voor een dressuurproef als jetoch al bij de Knhs z dressuur bent. Dat is toch ook officieel. Heeft ze geen last meer van haar blessure?
Blessure heeft ze geen last van, mag alleen niet meer springen en ik moet voorzichtig zijn. Vrijstelling krijg je niet, je moet gewoon bij de B van bodem... beginnen...
Nee, je paard kan alleen definitief model worden als je een ABOP proef (met min. een B) doet of gaat Fjordsporten (L-dressuur en B-springen). Na 2 jaar verloopt je voorlopig modelschap als je geen proef doet of met te weinig resultaat. Je moet dan weer opnieuw op de keuring een 1e premie zien te halen.