saswes schreef:barbara28 schreef:jeetje ik vind sommige wel heel sarcastisch en banketstaaf met hun opmerkingen. Kom op, deze meid is 15. Als ik heel eerlijk ben, toen ik 15 was, was "aan de teugel" ook het ultieme, dan kon je rijden (dacht je toen). Inmiddels weet ik uiteraard ook wel beter...
Als tip kan ik je alleen maar heel afgezaagd meegeven, neem lekker les met je beestje. Dat is toch makkelijker dan om achter een schermpje te zeggen wat je moet doen. In de tussentijd zou ik me lekker niet met de voorkant bezig houden. Ga lekker werken aan het aan aan het been krijgen van je paardje, zorg dat ze daar vlug op wordt en stop lekker met een half uurtje/drie kwartier. Ik vind 2 uur wel wat lang...
Nou kijk, dit is nou een normale reactie, hier kan TS iets mee, dit is OPBOUWENDE kritiek. Vergeet niet dat de TS nog heel erg jong is en nog veel moet leren. Hoe reed je zelf toen je 15 was? En vooral wat zie je om je heen? Misschien worden fjorden idd niet met een bek van beton geboren, maar ruiters worden ook niet allemaal als Anky's geboren. Allemaal niet eigenlijk. En uiteindelijk worden we het ook allemaal niet.
ik reed zo toen ik 12 was . Toen ik 15 was had ik allang door dat ik mijn paard kapot reed!