Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Carolinef schreef:zie dit topic nu pas, net op het punt dat ik af wil sluiten om laatste dingen voor disneyland in te pakken, uuuh meesten ken ik wel en andersom ook, maar anders, zie mijn profiel en tot over 4 dgn!
( als dat mag. ) Flurk schreef:Nou vandaag kwam dus mijn 'onbekende' kennis maken en even rijden. Het was een keurig iemand maar het rijden ging niet zo goed als ik had gedacht aan de ene kant werd mijn ego gestreeld want ik dacht ach zo gek doe ik het toch nog niet maar aan de andere kant baalde ik wel beetje want haar manier van praten schepte bij mij een verwachting die op dat moment niet werd waargemaakt. Ga dus voordeel van de twijfel geven en geef haar nog een kans. Kan natuurlijk toch voor haar spannend geweest zijn. Zouden jullie dat ook doen als je een bijrijder zoekt? Of direct afkappen? Weet niet of dit vrouwtje bekend is op bokt of bij andere dus breng het een beetje voorzichtig. Ze was in ieder geval wel reuze vriendelijk dus die klik zat goed.
Zolang ze niet zaagt, trekt/ slaat oid 

had nergens last van hij ging elke week lekker naar buiten bvond ik wel fijn
wel jammer... maarjah tot mijn vriend nog geen werk heeft in drenthe en omstreken dan heeft ze gewoon 5 dagen door de weeks vrij in de weekenden rij ik der en proberen lange wekenden te maken en af en toe een weekje die kant op te gaan
tot we der wonen en vriend heeft werk dan kan ik elke dag gewoon rijden en trainen voor de werdstrijden 
als vriend lief werk heeft

haha Dat rare knorrende geluid wat paarden kunnen maken als z iets spannend/gek/eng vinden :p
aanstellertje :p dus nog een keer er langs gestuurd
toen werd het pas echt verdacht
dus maar omgedraaid en nog een rondje gemaakt :p
hoop van de zomer uren lange ritten te kunnen maken samen met een vriendin wiens bijrijdpaardje vlakbij komt te staan 

Flurk schreef:Die persoon lijkt mij prima qua verantwoordelijkheid maar het feit dat ze hem niet aan het been kreeg staat mijn niet helemaal aan.
start jij eigenlijk nog wedstrijden?
Sowieso, aan elk paard moet je even aan wennen, dus kan me voorstellen dat het de eerste keer nog niet zo geweldig ging
ik weet wp=204
Ze wordt zaterdag als het goed is voor de 2e keer geschoren

die laat ik nu zo
en simone dat wist ik al
haha hoop een beetje in de middag
want wil wel dat je foto's maakt
moet weer eens nieuwe foto's hebben van het rijden om te kijken of er verbetering in zit of niet