Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carolinef schreef:zie dit topic nu pas, net op het punt dat ik af wil sluiten om laatste dingen voor disneyland in te pakken, uuuh meesten ken ik wel en andersom ook, maar anders, zie mijn profiel en tot over 4 dgn!
Flurk schreef:Nou vandaag kwam dus mijn 'onbekende' kennis maken en even rijden. Het was een keurig iemand maar het rijden ging niet zo goed als ik had gedacht aan de ene kant werd mijn ego gestreeld want ik dacht ach zo gek doe ik het toch nog niet maar aan de andere kant baalde ik wel beetje want haar manier van praten schepte bij mij een verwachting die op dat moment niet werd waargemaakt. Ga dus voordeel van de twijfel geven en geef haar nog een kans. Kan natuurlijk toch voor haar spannend geweest zijn. Zouden jullie dat ook doen als je een bijrijder zoekt? Of direct afkappen? Weet niet of dit vrouwtje bekend is op bokt of bij andere dus breng het een beetje voorzichtig. Ze was in ieder geval wel reuze vriendelijk dus die klik zat goed.
Flurk schreef:Die persoon lijkt mij prima qua verantwoordelijkheid maar het feit dat ze hem niet aan het been kreeg staat mijn niet helemaal aan.