@ Marleen, sorry ik heb het boekje niet.. maar als je hem hebt.. kan je mij dan even een pb sturen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik lekker aan het rijden in de binnenbak, komen ze eerst naast de bak het zand wegblazen. Reageerde ze niet op
Toen waren er mensen bezig met het alarm dus stonden op t trap en aan t boren en met van alles te zwaaien.. en mevrouw ging er gewoon netjes langs.. daarna nog iemand met tassen en andere 'enge' dingen en ze keek niet eens op. Braaf paard!
Benthe maakt dat ook allemaal geen zak uit! 
)

heb je nog nooit eerder op Bjorn gezeten?
Ben helemaal verliefd op die eerste foto! 

ik heb geen keuringsfoto's van Basco..

wat een schatje !
Anita45 schreef:Mrln90 schreef:Nee deze foto's had ik via mail van iemand persoonlijk. Boekje wordt ingescand als het goed is.
Leuk zijn ze heBen helemaal verliefd op die eerste foto!
Dit was op de keuring in Ruinen. Ze haalde daar 39 pnt. en werd veulenkampioen.

Ik heb vandaag zo'n dag dat ik helemaal trots en happy en vrolijk ben met mijn Benth! Vanmiddag gereden en ze sprong zomaar op links én rechts in de goede galop, in (bijna) één keer!

Erg leuk om te doen
Fijn dat het zo goed gaat tussen jou en Beauty.
Ging het goed? 

Maja goed kan gebeuren.. ik gevraagd of ze zondag kwam rijden dat we Beauty samen zouden doen zodat ik ook kon zien hoe het gaat, zegt ze dag zelf af omdat ze moe is na het uitgaan :S :S Heb zo m'n twijfels nu, weet niet wat ik ermee moet.. En Beauty is bij mij nu ook vervelend dus weer paar stapjes terug doen met rijden 

En wat fijn dat hij zo braaf was!