TamarBwopke schreef:Jodi93 wat is er met zijn manen gebeurd dann??Heb ze er af gehaald toen ik hem kocht had hij lange manen maar ik wou ze graag in een boogje hebben
Jodi93 schreef:Amber_ schreef: Toot gaat ook lang...Ooh wat jammer vind hem denk ik toch knapper met een boog hahaIk ook
Amber_ schreef: Toot gaat ook lang...Ah, dat meen je niet Amber. Niet doen hoor. Hij heeft het al een keer gehad en dat was echt geen gezicht.
Anita45 schreef:Amber_ schreef: Toot gaat ook lang...Ah, dat meen je niet Amber. Niet doen hoor. Hij heeft het al een keer gehad en dat was echt geen gezicht.haha en Anita heeft meestal wel gelijk Bij Lindia staat het ook niet . .
Vind het ook niet bij alle fjorden staan hoor! Denk dat bij Toot een boogje mooier is..Een duikbootfjord maar wel met wapperende manen
Hurby met lange manen, bij hem is het opzich wel mooi maar denk een boogje ook welLindia met lange manen, die gaan er eerdaags wel af denk ik.. over Hurby twijfel ik nog
Ik denk dat Enar/Hurby er wel jonger uit gaat zien met een boogje. Als dan ook zijn staart weer helemaal is aangegroeid en hij zit mooi in zijn zomervacht dan moet jij eens kijken wat voor een mooi fris ogend paard je in de wei hebt staan.