@ Sisco4life, ik zou graag foto's willen zien van de hele bouw.
En hoe weet je dat ze correct gebouwd is, als je zelf zegt dat je geen verstand van de bouw van fjorden hebt

Waag gewoon een poging, is wel zo leuk voor de andere mensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bodan schreef:Vind haar bouw en kleur erg mooi, alleen ben niet zo weg van haar hoofd en ze heeft geen meelsnuit.
€1700
Senzafine schreef:Bodan schreef:Vind haar bouw en kleur erg mooi, alleen ben niet zo weg van haar hoofd en ze heeft geen meelsnuit.
€1700
Dat is haar minpuntje inderdaad
Sisco4life schreef:Ten eerste, ik heb écht geen verstand van fjorden dus ga niks taxeren omdat ik dan simpelweg verkeerd taxeer...ik weet niks van afstammingen en bouw van fjordenToch ben ik benieuwd hoe jullie deze fjord zouden taxeren:
Fjord
- Zidar x Fjellwin
- 5jaar
- merrie
- 1.40
- beleerd onder het zadel
- correct gebouwd
- goede gangen
- verkeersmak
- Is een erg aanhankelijke pony, komt altijd knuffelen. Is niet echt merrie achtig, niet gemeen of raar naar andere paarden toe. Leert erg snel. Haar stap en draf zijn ruim, galop vind ik te vlak. Maakt een leuke sprong, maar is geen topper. Dressuur gaat haar makkelijk af, ze word getraind op B nivo, recreatief. Beheerst de knoppen stap,draf en galop en een rem en achterwaards. Ze kan ook het een en ander van vrijheidsdressuur: Kusje, nee schudden en flemen.
Koppie:
http://i60.photobucket.com/albums/h37/S ... fe/1-7.jpg
http://i60.photobucket.com/albums/h37/S ... fe/2-6.jpg
Bouw:
Citaat:@ Sisco4life, ik zou graag foto's willen zien van de hele bouw.
En hoe weet je dat ze correct gebouwd is, als je zelf zegt dat je geen verstand van de bouw van fjorden hebt Lachen
Waag gewoon een poging, is wel zo leuk voor de andere mensen Lachen
Amber_ schreef:Senzafine schreef:
Dat is haar minpuntje inderdaad
Grappig, vind ik juist mooi
Senzafine schreef:Amber_ schreef:
Grappig, vind ik juist mooi
Ik bedoelde het ontbreken van een meelsnuit. Voor de rest vind ik haar hoofdje wel mooi hoor
Br1ttjuh schreef:norge veelzeidig en leuk koppie 1550
hoe is ze modelmerrie geworden? men of rij proef??