Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat gaan jullie hard zeg!! 

Hij kan al schouderbinnenwaarts
haha. En ik moet nog B starten haha. We zijn hard aan het trainen en dat werpt ook zeker zijn vruchten af
Hij is dus beetje gevoelig op de voetjes, maar dat moet wel weer bij trekken. Hij liep vandaag dus op eieren ahhhhh arme Assie.
En vandaag heeft hij zich even lekker mogen misdragen en rennen in de grote bak
Lekker los rond racen en bokken haha!
Wat een mooie foto's allemaal!
Logeer momenteel ergens anders en heb daar geen internet dus kan niet zoveel mee kletsen helaas..
Is ook wel een keer goed, mensen erop die wel kunnen rijden 
Domme ik had dekensingel te strak vast gemaakt waardoor ze bult op dr buik had
(heb m nu maar weggelaten..) Dus dacht kan niet rijden.. Vriendje even zonder zadel erop en ik ermee stappen. Maja toen mocht ie even op een ander paard. Dus hij erop, gaat dat paard er meteen in draf vandoor whaha
Jaaa zijn 1e keer draven op een paard!!! (als ik met m'n rijbewijs begin, wat ik deze maand ga doen, gaat hij een paardrijles nemen
) Maar goed hij dus op dat paard dus ben ik maar even op m'n knollie gesprongen
En ze was zo braaf!

? 

(
)
gaapp
1 tinker 2 fjorden en 3 shetjes :p
nu moet ik een kwartiertje met de auto... Maar dat heb ik er wel voor over, hij staat gewoon super nu 
Jilly_Hayco schreef:Wou dat ik Hay ook zo dichtbij hadnu moet ik een kwartiertje met de auto... Maar dat heb ik er wel voor over, hij staat gewoon super nu
Maar denk dat ik toch ook eens m'n bed ga opzoeken... Maar eerst warmwaterblaasje klaarmaken natuurlijk!
Bon_Bon schreef:lol @ sparky, ik hou er absoluut niet van om met dieren te slapen :p
Vind dieren heel leuk maar hoef ze echt niet in mn bed (heb het over diere he een beest in bed is anders...) :p
Met mn kleine fjordenmans gaat het goed, al is hij niet echt bepaald klein meer! Heb hem gemeten vandaag, hij is nu 1.34,5m en hij wordt 14januari pas 7maanden..
Hij lijkt nu echt ook al een volwassen man op zijn overbouwdheid en korte staartje na dan haha. Schrik elke keer weer als ik hem zie. Heb van de week bij hem in de paddock gelegen.. Het is echt een makkelijke, hij vind echt helemaal niks erg! Als hij ligt kan ik hem zo omduwen en met mn benen om z'n buik boven hem gaan staan.. Dan slaapt hij gewoon verder..