Vind ze persoonlijk beide mooi ze hebben beide hun charme, de brede boerenfjord ziet eruit alsof ze met orkaanwind nog niet om te krijgen zijn, de smallere fjord toont indd luxer en iets eleganter.
Wil niet zeggen dat ze alle hieraan voldoen hoor :p
@Miss_vosje het ging helemal pefect !! was de tijd helemaal vergeten en t ging zo lekker, Bon was ook heerlijk vrolijk en lekker aan de wandel dus zijn zo'n 2,5 uur weggeweest hahaha
Eindelijk heerlijk gegaloppeerd
niet zo lang stuk maar toch lekker soepeltjes vorige kerne ws het houterig en stijf maar dit zat lekker, in draf nam ze nu een wat rustiger tempo aan dus hoefde haar niet telkens in te houden in het begin nog wel maar naarmate ze wat meer gelopen had werd ze wat relaxter.Ben ook blij dat met rijden Bon niet zo op huis gericht is met wandelen is ze dwarsig als ze bij het weiland weg moet, dit heeft ook aardig wat tikjes geduurd maar zodra ik erop stap en dr beetje voorwaarts laat lopen loopt ze zonder problemen mee,terwijl ik dr van dr ochtend hooi weggeplukt had.
Ook bij het naar huis gaan dramt ze niet, ze onthoudt de weg ook niet :p haha sommige paarden als je die de weg laat kiezen gaan ze rechtstreeks naar huis :p Bon slingert wat rond en loopt rustig de hele andere kant op haha :d ze gaat ook niet drukker doen , voor ik bij het land ben moet ik altijd 1 weg oversteken en daar kan ik dr ook makkelijk stilzetten.Alleen als het te lang duurd gaat ze lopen drammen maar dat doet ze overal :p
Kortom ben vandaag even weer helemaal verliefd op mn moppie
merk ook dat ik zelf wat meer vertrouwen in haar krijg
en zij blijkbaar ook in mij haha dooie bomen loopt ze nu iets rustiger langs : al houdt ze ze goed in de gaten hahaZe wilde alleen het water niet in
haha hopen dat ik van de zomer keertje met iemand kan gaan rijden wiens paard dat juist leuk vind dan kan die voorop
Maja ik ga mn moppie maar ff verwennen met lekker avondje maaltje

Het zand ligt er al.
Was Bob's eerste keer op de heide en hij was echt superbraaf! Alleen de groep was eigenlijk te groot om lekker te kunnen rijden (21 man), op een gegeven moment is de groep ook helemaal uit elkaar gevallen. Dat was wel jammer, maar desondanks een leuke rit van 4 uur gehad.

ik dacht al, ik wist zeker dat ik die foto dus gezien had..
Madam wilde niet stilstaan haha dus meisje telkens met mn mobieltje vooruit rennen haha