Toen ik het nog knipte gebruikte ik gewoon een kappersschaar, die zijn goed scherp.
Hier de beloofde foto met losse manen, niet letten op het afgeschuurde stuk, ziet er niet uit haha
Moonlightje
Geplaatst: 16-04-12 13:03
sannie123 schreef:
Ik heb even een vraagje... Met wat voor schaar knippen jullie de manen?? Met een gewone schaar?
ik heb een kappersschaar, vroeger had ik ook gewoon een huis tuin en keuken schaar
Madje1992
Geplaatst: 16-04-12 13:05
ik had eerst een huis tuin en keuken schaar, maar die deed het niet goed. Toen heb ik bij drunens ruiterhuis een schaar gekocht en deze is nu ook weer bot. Dus ik zou zeggen een kappersschaar.
@ kelum: ziet er goed uit hoor!!! Heel mooi. Ach dat stukje groeit vanzelf weer
Ik vraag me echt af hoe jullie zulke mooie bogen kunnen knippen Ik moet echt mijn kans grijpen als hij aan het eten is, anders staat hij constant te headbangen Ik heb hem ook nog niet zo heel lang, dus heel veel ervaring heb ik ook niet. Ooit krijg ik ook zo'n mooie boog!
Afgelopen zaterdag in Wanneperveen had je heel veel kunnen leren op de knip- en voorbrengochtend. Is ook niet zo heel ver bij jou vandaan. Wist je hier niet van? Volgend jaar kun je waarschijnlijk in de herkansing, ongeveer ook weer rond deze tijd.