Tommie, correcte ruin (=geen fokwaarde), mooie maat, jammer dat er geen papieren bij zitten maar omdat het een ruin is doet dat er weinig toe, is leuk meegekomen in de sport: €1750
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slotty schreef:heeft tommie predikaten? liep hij officieel L1 dressuur?
nu, tommie: 1400 vanwege geen papieren/predikaten enz. Tegenwoordig heeft bijna elke fjord papier dus vandaar
Slotty schreef:ehm, je hoeft ons niet aan te vallen/je aangevallen te voel hoor! We proberen allemaal, denk ik, een zo realistische taxatie te geven. Ik iig wel.
De ene kijkt meer naar de maat en de andere naar de kleur oid, maar dat houd je altijd. Ook in de echte markt
Ik kon dit ook niet weten met mijn taxatie, vandaar dat ik er om vroeg. Het is belangrijk om alle informatie te geven om een zo goed mogelijke taxatie te kunnen krijgen.
Het is gewoon bedoeld om te kijken wat andere nu voor jouw fjord zouden geven, dus geen emotionele waarde.
Gelukkig zie je hier de onzin niet van in, dus zie je dat het zin heeft(grapje)
Trouwens, ik vind dat je altijd de predikaten moet geven,ookal is het een ruin. Datmaakt namelijk wel degelijk verschil, want dan weetje of hij correct is gebouwd enz. En karakter ed speelt daarin ook mee, dus het is niet overbodig. Alhoewel het inderdaad geen fokwaarde heeft, maar dat is iets anders.
Ik heb zelf voorkeur voor ruinen, maar dat is ook weer persoonlijk.
Kortom: een taxatie is gedeeltelijk gebasseerd op je eigen smaak/voorkeur en ook op de feiten (als we die weten).
ik had nog een vraagje: hoe kon hij bijna M starten als hij 'pas' L1+3 heeft? *typefoutje misschien?*
MarvanTom schreef:Slotty schreef:ehm, je hoeft ons niet aan te vallen/je aangevallen te voel hoor! We proberen allemaal, denk ik, een zo realistische taxatie te geven. Ik iig wel.
De ene kijkt meer naar de maat en de andere naar de kleur oid, maar dat houd je altijd. Ook in de echte markt
Ik kon dit ook niet weten met mijn taxatie, vandaar dat ik er om vroeg. Het is belangrijk om alle informatie te geven om een zo goed mogelijke taxatie te kunnen krijgen.
Het is gewoon bedoeld om te kijken wat andere nu voor jouw fjord zouden geven, dus geen emotionele waarde.
Gelukkig zie je hier de onzin niet van in, dus zie je dat het zin heeft(grapje)
Trouwens, ik vind dat je altijd de predikaten moet geven,ookal is het een ruin. Datmaakt namelijk wel degelijk verschil, want dan weetje of hij correct is gebouwd enz. En karakter ed speelt daarin ook mee, dus het is niet overbodig. Alhoewel het inderdaad geen fokwaarde heeft, maar dat is iets anders.
Ik heb zelf voorkeur voor ruinen, maar dat is ook weer persoonlijk.
Kortom: een taxatie is gedeeltelijk gebasseerd op je eigen smaak/voorkeur en ook op de feiten (als we die weten).
ik had nog een vraagje: hoe kon hij bijna M starten als hij 'pas' L1+3 heeft? *typefoutje misschien?*
Aan(ge)vallen? Welnee joh! Ik quote jou, omdat jij tenminste nog wat zinnigs vraagt/zegt en Desperado_ die info niet wist/ kon weten!![]()
Marktwaarde doet mij persoonlijk niets. Ik heb Tom gekocht voor veelsteveel en bijna 7 jaar onderhoudskosten krijg ik er toch niet uit!
Het is maar net wat de gek ervoor geeft!![]()
Ben je misschien in de war met Iwan, die mocht M starten...