Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Denk inderdaad, dat hij door de vacht heen wel gewoon past
!
Al is dat natuurlijk ook mijn doelgroep.
Heb hem nog maar pas ontdekt, maar vind hem heel leerrijk, leuk geschreven ook, leest lekker vlot
Paardjes staan lekker buiten, stal is uitgemest en de paardjes zijn ontwormd, op aanraden van de DA in de kliniek nog, waren enkele wormpjes in de darmen van Jules, maar moest best een aantal weken wachten met ontwormen... Waar veel paarden een drama van maken, is voor de mijne net een feestje, meneer vond het echt lekker spul deze keer, hij ging zelfs schooien om meer
Terwijl als ik hem vers uit de wei trek, hij zo een uur oefeningen staat te doen (kunstjes, volgens de kinderen op stal
).
), dus lessen zou niet echt verantwoord/fijn zijn
). Een superman halster, zag het voorbij komen op FB, en vond het ZO toepasselijk (Jules is echt mijn superman, sterke, stoere beer
) dus heb het besteld & meteen ook maar eentje voor Vlekje, die krijgt een schattig coockie monster halster

). Ben met papa begonnen met het in elkaar zetten van de kast, alleen werd die daarna opgeroepen voor een heidebrand (papa is vrijwilliger bij de brandweer), dus de kast moest even wachten
Ze staat nu met 2 paardjes van de staleigenaar, dat gaat eigenlijk prima, geen gedoe met rangorde, ging direct goed.
Ik heb over twee weken weer eentje in de planning
Grappig dat sommige paardjes het helemaal niks vinden haha. Het hangt natuurlijk ook heel erg af van hoe je paard is. Als ik Winnie alleen maar rondjes laat lopen vindt ze er ook niks aan, maar onverwachtse dingen en afwisseling werken vaak goed bij m'n introvertje.

Ze zag eruit als een mijnwerker
maar ik moet nog veel leren)

'!

janouk schreef:@MJR_Tjelle
Hier een paar foto's van Jarvik van de shoot bij de workshop van gisteren. Als je mij je mailadres in pb stuurt, zal ik een wetransfer sturen met de foto's. Bedankt dat je model wilde staan gisteren. Jarvik zag er prachtig uit. Succes in de mensport.
Maar deze zijn toch stiekem wel een beetje gaaf (vind ikmaar ik moet nog veel leren)
[ [url=m/OZGbuk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MHYRxp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CObBhu.jpg]Afbeelding[/url] ]