ok mensen, kom maar op met die fjorden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slotty schreef:pff.. jemig, steeds weer die berichtjes "je bent die vergeten, en jij die!" (ik weet het, heb het zelf ook gedaan).
Als we nou allemaal even goed opletten dan voorkomen we hetEn dan krijgen we niet allemaal van dat soort berichtjes, want daar is dit leuke topic niet voor bedoeld!
ik ga eens even donna bekijken
Slotty schreef:snoevie, had jij tingvar al gedaan?
SecretLIN schreef:Slotty schreef:pff.. jemig, steeds weer die berichtjes "je bent die vergeten, en jij die!" (ik weet het, heb het zelf ook gedaan).
Als we nou allemaal even goed opletten dan voorkomen we hetEn dan krijgen we niet allemaal van dat soort berichtjes, want daar is dit leuke topic niet voor bedoeld!
ik ga eens even donna bekijken
Kijk dit bedoelde ik, was helemaal niet aanvallend bedoeld maar als iemand anders dan zegt je bent mijne vergeten en je zegt duidelijk dat iedereen beter moet opletten en dus niet meer van die berichten moet postenvind ik het gewoon vaag dat je het zelf wel doordoet als je het irritant vind
en dat was wat ik bedoelde
![]()
was helemaal niet aanvallend bedoeld
Yinka schreef:Wat meestal gedaan wordt bij taxatietopics is dat nieuwelingen alleen de laatste 5 taxeren. Dat vind ik zelf ook wel logisch, want je hebt geen zin om 10 pagina's door te spitten.
Dus kan wel voorkomen dat je paard er dan niet bij zit, maar dat is toch niet zo erg.. hij/zij is vast vaak genoeg getaxeerd.