Taxatietopic Fjorden (max 2 foto's!)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Slotty

Re: Taxatietopic Fjorden (max 2 foto's!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:44

hij staat op blz 39, halverwege ong. Er staan er daar heel veel (ook de pagina ervoor) dus heb je er gelijk een heleboel te pakken Knipoog

ok mensen, kom maar op met die fjorden! Haha! Vork

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:48

Is het nou gelijk de bedoeling om weer een hele discussie te gaan voeren, ze zei alleen dat iemand tingvar niet heeft gedaan, en dan?
Het gaat er juist om dat de paarden getaxeerd worden, ze plaats toch niet keer op keer nieuwe foto's oid!

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:49

ik probeerde dus juist het taxatie-gebeuren op gang te houden, en ik weet alleen van tingvar wie heb wel gedaan heeft, en wie niet...

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:50

daarom, het gaat toch juist om zoveel mogelijk taxatie's, dat is volgens mij de bedoeling van dit topic.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:01

even duidelijk toen vroeg ik ook aan nienke dat ze lindia nog niet had getaxeerd is presies hetzelfde dus Knipoog en is helemaal niet bot gezegt maar je zei zelf dat het erg vervelend was mensen weer te vragen dus als het niet geeft zal ik iedereen ook nog ff apart aanspreken die Lindia niet heeft gedaan Knipoog

En @ miss-vosj ik had het toch niet tegen jou of wel? denk dat Slotty het alleen ook wel af kan

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:09

Slotty schreef:
pff.. jemig, steeds weer die berichtjes "je bent die vergeten, en jij die!" (ik weet het, heb het zelf ook gedaan).
Als we nou allemaal even goed opletten dan voorkomen we het Knipoog En dan krijgen we niet allemaal van dat soort berichtjes, want daar is dit leuke topic niet voor bedoeld! Lachen
ik ga eens even donna bekijken Ja

Kijk dit bedoelde ik, was helemaal niet aanvallend bedoeld maar als iemand anders dan zegt je bent mijne vergeten en je zegt duidelijk dat iedereen beter moet opletten en dus niet meer van die berichten moet posten Knipoog vind ik het gewoon vaag dat je het zelf wel doordoet als je het irritant vind Clown en dat was wat ik bedoelde Vork Cool was helemaal niet aanvallend bedoeld Slapen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:14

Slotty schreef:
snoevie, had jij tingvar al gedaan? Tong uitsteken

ik zal het proberen,ik ben niet zo goed met taxeren,ik doe een gok

ik vind Tingvar een attent koppie hebben,een mooie bouw,niet te grof,maar ook niet zo rijtypisch(dan hou ik meer van een iets stevigere fjord)
hij is wel aan de grote kant,maar het past bij hem en valt zo vanaf de foto's eigenlijk niet op.
ik je profiel stond dat je een veelbelovend B debuut hebt gereden,dus hij pakt de dressuur ook prettig op.
daarbij vind ik zijn leeftijd ook prettig,de ergste puberstreken achter de rug,en nog een hele hoop jaren voor zich.
hij is ruin,dus fokken lukt jammer genoeg niet met hem Haha!

hierop gebaseerd zeg ik; €1650

zit ik een beetje goed

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:23

SecretLIN schreef:
Slotty schreef:
pff.. jemig, steeds weer die berichtjes "je bent die vergeten, en jij die!" (ik weet het, heb het zelf ook gedaan).
Als we nou allemaal even goed opletten dan voorkomen we het Knipoog En dan krijgen we niet allemaal van dat soort berichtjes, want daar is dit leuke topic niet voor bedoeld! Lachen
ik ga eens even donna bekijken Ja

Kijk dit bedoelde ik, was helemaal niet aanvallend bedoeld maar als iemand anders dan zegt je bent mijne vergeten en je zegt duidelijk dat iedereen beter moet opletten en dus niet meer van die berichten moet posten Knipoog vind ik het gewoon vaag dat je het zelf wel doordoet als je het irritant vind Clown en dat was wat ik bedoelde Vork Cool was helemaal niet aanvallend bedoeld Slapen

ja ik snap dat jij het zo begrepen hebt inderdaad. Ik deed het dus met een andere gedachte, waardoor ik mijn eigen berichtjes niet als vervelend of "irritant' ervaarde.
Ik vond jouw berichtje wel redelijk bot, daarom ging ik zo in de aanval. Ja

maar laten we erover ophouden dan, en taxeren! Knipoog
@snoevie, hij heeft officieel L1 dressuur bij de KNHS gelopen, met wp's, dus dat kon hij al Tong uitsteken
Fokken gaat inderdaad lastig met hem ja Nagelbijten / Gniffelen hij zou de eerste zijn!
Ik denk, uit je commentaar op te maken, dat dit voor jou een redelijk hoge prijs is? (hij valt namelijk onder de duurdere fjorden vanwege maat/prestatie's/leeftijd enz. En naar het aankoopbedrag Tong uitsteken )Hij was duurder toen we hem kochten, scheelt niet heel veel maar toch wel wat.. Hij was toen trouwens 8 en in een betere conditie (aangezien hij nog midden in de wedstrijden zat en nu niet meer..) dus was zijn prijs ook ietsjes hoger natuurlijk.

Nou ik hoop dat dit topic weer lekker op gang komt, ik zal mijn mond houden voortaan Clown Vork

Brendos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:02

Mooie paarden! Knipoog

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:15

haha zo was het niet bedoeld inelk geval hoor Knipoog tuurlijk wil je dat je paardje door iedereen wordt getaxeerd, is het misschien handig nog even een lijstje te maken van de paarden die nieuwe mensen kunnen taxeren?

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:30

Volgens mij was ik alleen Arin op pag 46 nog vergeten te taxeren
ik denk rond de € 1350 euro maar zal misschien wel meer worden zodra hij goed is ingereden..alleen wel jammer dat hij zo klein is

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 19:05

Wat meestal gedaan wordt bij taxatietopics is dat nieuwelingen alleen de laatste 5 taxeren. Dat vind ik zelf ook wel logisch, want je hebt geen zin om 10 pagina's door te spitten.
Dus kan wel voorkomen dat je paard er dan niet bij zit, maar dat is toch niet zo erg.. hij/zij is vast vaak genoeg getaxeerd.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 19:09

Berna, €1000 i.v.m. het leeftijd.

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:31

Yinka schreef:
Wat meestal gedaan wordt bij taxatietopics is dat nieuwelingen alleen de laatste 5 taxeren. Dat vind ik zelf ook wel logisch, want je hebt geen zin om 10 pagina's door te spitten.
Dus kan wel voorkomen dat je paard er dan niet bij zit, maar dat is toch niet zo erg.. hij/zij is vast vaak genoeg getaxeerd.

Daar ben ik het mee eens. Sorry, Slotty, maar ik ga geen tien pagina's terug om elke fjord te taxeren, t spijt me Knipoog

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 06:32

slotty,of het een hoge prijs is voor tingvar,tja ik weet het niet,imo is hij het wel waard,grote maat,mooi koppie,dressuuraanleg......
Ravina heb ik ook voor rond die prijs gekocht,en ik vind haar elke euro waard Haha!

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:06

Tommie dan maar eens Haha!

Ouders Onbekend
10 jaar, L1 Dressuur wordt nu western gereden, springen kan hij wel maar is lang niet meer gedaan
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:09

Tommie zou zomaar eens een Larsto kunnen wezen.
Hij heeft echt een Larsto kont.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:21

Ahhh Tommie is leuk zeg!
Hoe groot is hij?
En met wat voor zadel rij je hem (ff offtopic)

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:32

hys denk ik rond de 1,48 en rijd met een barefoot Arizona

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:35

Tommie, €1600

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:44

Tommie ik denk rond de € 1650

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:54

heeft tommie predikaten? liep hij officieel L1 dressuur?
nu, tommie: 1400 vanwege geen papieren/predikaten enz. Tegenwoordig heeft bijna elke fjord papier dus vandaar Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:24

Tommie 1000. ik vind papier erg belangrijk! Er zijn bijna geen fjorden meer zonder

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:36

Hy liep officiel L1 Ja en papieren weet ik echt niet

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:09

Tommie €1100
jammer dat ie geen papieren heeft