Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CindyUniek schreef:dankjulliewel
@ zack, nee helaas dj is nog steeds héél klein hoor, lijkt op foto's misschien niet, maar de 1.40 haalt net niet en hij is erg kort, dus of mijn zadel er ooit op past?!
Zack schreef:CindyUniek schreef:dankjulliewel
@ zack, nee helaas dj is nog steeds héél klein hoor, lijkt op foto's misschien niet, maar de 1.40 haalt net niet en hij is erg kort, dus of mijn zadel er ooit op past?!
Jawel joh!
Op die van mij ligt ook een zadel
Zack schreef:Tuurlijk, je moet ff diep in de buidel tasten maar is zeker mogelijk!
Ik heb een zadel op maat laten maken.
Mogelijk is het zekers wel!
CindyUniek schreef:Zack schreef:Tuurlijk, je moet ff diep in de buidel tasten maar is zeker mogelijk!
Ik heb een zadel op maat laten maken.
Mogelijk is het zekers wel!
dat heeft er niks mee te maken, hij heeft zo'n korte rug dat een 17,5 inch (mijn maat) nooit op zijn rug gaat passen zonder dat het op zijn schouder of op zijn laatste ribben komt te liggen en dat ga ik mijn dier niet aan doen
hopelijk groeit hij nog wat bij en kan er misschien een 16,5 of 17 inch op, dan zoek ik een kleiner iemand die hem kan rijden
Yoline schreef:Wat een prachtige foto's van ZiackHij spettert echt van het scherm af!
josewoos schreef:Ik scheer niet zelf hoor, zo handig ben ik echt niet
Zij scheert Ziack altijd: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=1383733
Die sterren heb ik van internet gehaald, uit karton geknipt en die gebruikte we dus als 'mal' voor het scheren