[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:16

Nogmaals heel veel sterkte Zebrastreep, echt heel verdrietig!

Furst ik ben echt trots op jullie, lekker bezig <3

Waldstein is echt een knappe vent! Succes met het castreren maar dat komt vast helemaal goed :)

Wonkeydonkey fijn dat het goed gaat met Loki! Had expres mijn ervaring met Olaf niet verteld, die heeft 2 weken op de kliniek gestaan omdat het was gaan ontsteken (had het op de kliniek laten doen dus hij stond er al) -O- Gelukkig gaat het vaker gewoon soepel, lekker zo doorgaan!

Hier gaat het allemaal goed, Roos gaat echt meeegaaa goed en dat wordt door iedereen (osteo, instructrice) bevestigd dus dat is extra leuk :D Olaffie is nog steeds Olaffie, ik doe wat werken aan de hand met hem en we hebben vorige week voor het eerst gelongeerd met een singeltje, hij was super braaf

19 maart heb ik een afspraak voor een hartecho om te checken hoe het nu gaat met zijn hartaandoening (hij heeft een lekkende hartklep). Ik vind het rete spannend, hier hangt best veel vanaf (kan hij gereden worden, kan ik überhaupt iets van werk met hem oppakken). Dus dat is wel een dingetje... Voorlopig lijkt het allemaal heel goed te gaan dus ik hou hoop :)

Afbeelding

Hij is wild zat iig :+
Afbeelding

Afbeelding

Wonkeydonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:15

Ik heb al meerdere verhalen hier op Bokt gelezen idd. Ik had hem bijna niet geruind :Y)
Lekker om zo bezig te zijn met Roos Norway. Ik vind het spannend voor jou!!! Een hartkwaal is ook gewoon alles wat je niet zou willen, niet voor het beestje maar zeker ook niet voor jezelf.
Ik duim voor je.