Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
s_v schreef:Haha, ik werk ook fulltime en koop normaal vind vriendlief het ook niet erg als ik iets koop hoor. Leven moet leuk zijn he, je werkt niet voor niksAl willen wij wel graag nog goed sparen, want binnen dit en 5 jaar, komt er voor ons een hele grote investering aan (boerderij overnemen = veel centjes nodig
) ...
En ook niet heel onbelangrijk, wij trouwen deze zomer, en daar moet ook voor 'gespaard' worden, want trouwen is mega leuk, maar kost ook veel centjes![]()
En, ik heb ook nog niet zo lang een paard, vriend was er al langer dan paard, dus die moet er gewoon nog even aan wennen dat ik 'perongeluk' een dure hobby heb gekozen haha
Maddoxx schreef:Nou, hartaanval rijker... Ik wou een buitenrit gaan maken met Bayron, en hij stond al met zadel om maar nog met halster vast aan zo'n ring. Plotseling zakt hij, zonder enige aanleiding, zo door alle 4 de benen heen... Beide voorbenen opengehaald en in eerste instantie ook op 3 benen, maar daarna liep hij rond alsof er niks gebeurd was.
Hopelijk loopt ze snel weer helemaal lekker!
. Lees, landbouwer zijn is soms letterlijk dag en nacht buiten aan de slag, dus vriendlief vind het alleen maar leuk dat ik door de paardjes nu ook een heel groot deel van mijn vrije tijd buiten doorbreng, zien we elkaar wat meer op een dag
!
paardjes mogen zo lekker buiten voor de rest van de middag en ik ga een beetje balen dat ik nu niet heerlijk kan gaan buitenrijden...
). Dus ik ga zo nog maar snel afwassen en dan even buiten genieten in het zonnetje, gewoon wat knuffelen en poetsen denk ik
Paardjes staan iig lekker buiten met een flink pak hooi te genieten van het zonnetje. Al was Jules inderdaad wel wat fris bij het buitenzetten, door de wind
!
!
!
Ik zit gewoon braaf te werken. Vanavond naar paardlief, maar dan al donker en koud ben ik bang. 
Weet alleen niet of hij helemaal lekker past.. Hij oogt een beetje aan de kleine kant denk ik, al zit er voor mijn gevoel vooral haar in de weg.. Wat denken jullie?
Ben dan toch wel trots, want voordat we fanatiek aan het grondwerken waren op de manier die we nu doen ging zij dan ook mee rennen en druk doen 
Ik heb dat in de winter ook vaak dat ik denk oeh zit ie niet te strak, maar dat lijkt dan gewoon zo door al dat haar wat dan indeukt hahaha.