Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jorinda schreef:... Als jij niets in het topic zegt over dat er naar jou gePB't wordt, dan merken wij daar niets van hoor hier in het topic. Dus m.a.w. als jij niet constant erover zeurt dat je PB's krijgt, dan wordt er hier in het topic zelf ook niets verpest aan de sfeer. Natuurlijk vervelend dat jij PB's krijgt, maar moeten wij daar allemaal van mee "genieten"?
Jorinda schreef:... Als jij niets in het topic zegt over dat er naar jou gePB't wordt, dan merken wij daar niets van hoor hier in het topic. Dus m.a.w. als jij niet constant erover zeurt dat je PB's krijgt, dan wordt er hier in het topic zelf ook niets verpest aan de sfeer. Natuurlijk vervelend dat jij PB's krijgt, maar moeten wij daar allemaal van mee "genieten"?
Foss schreef:Tot ziens heb hier geen zin in.
PrizTwir schreef:Zo ik moet zeggen, eindelijk een aantal pagina's waar geen gezeik is. Jemig zeg, mijn ogen worden er scheel van haha.
Ik plaats ook maar even een foto. Het is al een oude foto. Maar een foto met wel een leuk verhaaltje.
Prizly(verkocht) en ik hadden wedstrijd. Eerst dressuur en daarna springen. Snel naar de trailer ander zadel. En naar de bak voor het inspringen. Het ging knetter hard en mijn hart zat in mijn keel. En de ring in. Eerst in een verzameldgalopje naar de jury. Ting ting de bel, nou daar ging ik, hart in mijn keel. De hindernissen stonden iets te hoog. En de eerste hindernis ging goed, vervolgens ging ze volgas op de tweede hindernis af. Nou echt, zo hoog heb ik nog nooit gevlogen. Derde hindernis, mijn god drie weigeringen. In een verzameld galopje de ring weer uit. En waarom dan wel verzameld, en niet als we op de hindernissen af gaan.
Dit is een foto van de tweede en derde hindernis.
Deze foto ben ik erg trots:
wat was dit B officieel tussen de paarden of BB?
[ Afbeelding ]
Hier weigerde ze, altijd blijven lachen![]()
[ Afbeelding ]
Foss schreef:Jorinda schreef:... Als jij niets in het topic zegt over dat er naar jou gePB't wordt, dan merken wij daar niets van hoor hier in het topic. Dus m.a.w. als jij niet constant erover zeurt dat je PB's krijgt, dan wordt er hier in het topic zelf ook niets verpest aan de sfeer. Natuurlijk vervelend dat jij PB's krijgt, maar moeten wij daar allemaal van mee "genieten"?
Dit bedoel ik dus gezellig.