[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:26

Heerlijk alle sneeuwfoto's <3

Welkom Marjon, wat een knappe vent hebben jullie gekocht!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:41

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:07

Wat een leuke aankoop! Zeer sprekend hoofd een echte Drafur! Die gaat het leuk doen op de keuringen vermoed ik zo.

En welkom in het topic!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:10

Gefeliciteerd met jullie super knappe aankoop. Slim lekker daar laten opgroeien.

Wonkeydonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:22

Wat een knapperd, gefeliciteerd ook van mij.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:16

Bedankt allemaal.

Zo leuk om weer een fjord te hebben, al staat hij natuurlijk nu wel een eind weg.

Heb eerder 2 fjorden gehad, Ronan en Oda.

Ronan heb ik toendertijd helaas moeten verkopen. Heel gaaf dier v. Lenngard (x Orsta). Helaas leeft hij al een paar jaar niet meer. Dat contact met die mensen verliep ook heel stroef. Ik weet, verkocht is verkocht, maar als er aangegeven wordt dat je altijd mag langskomen en er gewoon niet op je berichten wordt gereageerd doet dat toch zeer. Dat hij overleden is zag ik via iemand anders op Facebook.

Oda (Brijol x Alm Glimt) heb ik maar heel kort gehad. Zij staat nu in het Noorden van het land.
Heb haar afgelopen zomer gezien toen ze in Wanneperveen stond om gedekt te worden door Drafur. Dat deed wel wat met me, dat we al een leuk gezinspaard hadden kúnnen hebben als ik haar niet verkocht had.

Die dag zagen we ook Waldstein voor het eerst.. Er waren toen al geïnteresseerde geweest voor hem, waardoor ik hem ook uit mijn hoofd kon zetten. Hij sprak me toen al enorm aan. We proberen iedere zomer wel een keer naar Wanneperveen te gaan om veulentjes te knuffelen, dus gingen ook met die intentie daarheen.
Toen een tijdje later hij toch te koop stond kon ik dit niet aan mij voorbij laten gaan, zodoende :+.

Knappe Roon
Afbeelding

Oda met mijn man en dochter, 10 jaar geleden
Afbeelding

Rechts Waldstein met diezelfde dochter afgelopen zomer.
Afbeelding

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:29

Wat een leuke fjorden heb je al gehad zeg! Ronan is een prachtig dier. Jammer dat hij is overleden. Wat een knappe merrie is Oda ook! Kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk was haar terug te zien. Vooral veel plezier maken met je fjordje. Hij blijft nog in de opfok bij Annabel staan?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:34

Ja sowieso dit jaar, en misschien het jaar erop ook nog wel.
Stalling is bij ons in de omgeving vrij lastig. Wat er aan stallen is heeft een wachtlijst.
Dat hij daar kan blijven staan geeft me de rust om iets te vinden wat bij ons past.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:42

Dat is ook zo. Staat hij nu ver van jullie af? Of kan je hem wel vaak bezoeken dan?