Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

anders leek me dat echt ideaal 

Temeraire schreef:Leuk die kerst shoot!
Kan iemand nog een goede zadelmaker of zadelpasser aanraden? Voor een fjord dus?
Het liefst iemand die meerdere merken bij zich heeft. Ik heb de uitdaging dat ze een korte rug heeft maar dat voor mij 18 inch wel fijn zou zijn.
Qua zadel sta ik voor veel opties open. Liefst dressuur maar veelzijdig mag ook wel.
zij komt uit Driel dacht ik. Heb er een GFS dressuur zadel gekocht. Heel tevreden over
Sjolvir schreef:Bucas passen hier eigenlijk wel goed juist door die halsvorm.
Heps loopt hier in een bucas, Ventje in een weet ik even niet, denk global, oudje dus.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
MarjanB schreef:Sjolvir schreef:Bucas passen hier eigenlijk wel goed juist door die halsvorm.
Heps loopt hier in een bucas, Ventje in een weet ik even niet, denk global, oudje dus.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Beide dekens zijn te groot qua lengte. Als je de goede maat pakt passen ze ook niet.
Maris, je zou ook Freehorse kunnen vragen. Die verkoopt Edix en de jc cloud.
Jullie ook allemaal fijne jaarwisseling alvast! Wij rijden rustig verder het nieuwe jaar in![]()
[ Afbeelding ]
die was zegmaar flink ljif paard op teckel pootjes van 1.565. Dus alles is zo gekocht dat hji het paste. Wonkeydonkey schreef:Ik heb Loki terug getrokken uit de hengsten keuring.
Nu ik alles alleen moet doen wordt het me toch een beetje teveel.
In de tweede week van januari wordt hij dan ook gecastreerd.
Ik vind het een moeilijke beslissing, juist omdat hij toch mooi oud bloed heeft.
Soms loopt het even niet zoals ik het me had voorgesteld helaas.
Wonkeydonkey schreef:We staan op een hele fijne plek gelukkig.
Tweede week van januari gaat het gebeuren. Ik heb er nu al een zere buik van
als het gaat ontsteken is ehct waardeloos.
.
mjin 1 1/2 jaar oude guppy.

Lezen jullie 'm veel?