Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wonkeydonkey schreef:Heel heftig en ook jammer.
Hun zijn destijds naar het nieuwe stamboek gegaan. En dat ze een fok regelement hebben ontvangen waar ze het niet mee eens zijn.
. Met hoe het stamboek (Verening Het Nederlandse Fjordenpaatden stamboek) tegenwoordig is, zou ik zo weer aangesloten zijn! 

. Al was het zooitje geworden als ie wel met plasticballen om zjin nek aan de kletter was gegaan. Maar het is VenteKleuter, best wel coole stoere vent, dus hji vond het best. 

Gritthe is ook een snelle, die moet ik eerder inhouden dan dat ik haar moet vragen iets te versnellen. Het enige moment waarop ze een normaal tempo heeft is wanneer ze ziek is. Mijn stalgenootjes hebben dat dan vaak niet door omdat ze dan heel braaf is, zoals veel hun paard willen hebben zeg maar. Deze week was het weer raak, maandag had Gritthe zandkoliek
gelukkig merkte mijn staleigenaar op dat ze veel meer lag dan normaal en heeft toen mij opgebeld. 2 keer met spoed de dierenarts erbij want met de eerste keer medicatie verbeterde ze niet.

Roos is best pittig en snel maar wel heel braaf, die is niet kijkerig en schrikkerig zoals de KWPNers van m'n beste vriendin maar wel gewoon lekker vlot. Spannend dat er binnenkort kijkers voor Ofira komen, hopelijk is er een klik. Wel balen dat het met Udith minder gaat, hopelijk kunnen jullie in januari verhuizen!
Dubbele lange lijnen is echt heel leuk om te doen! Ik doe het vaak met Roos ter afwisseling.
Dus gestapt afgelopen weken, CellKick elke dag en nu lijkt ze weer helemaal goed
Nu stappen opbouwen en dan weer onder het zadel verder opbouwen. Hopelijk snel weer helemaal goed!
Op de foto hieronder ging hij liggen op commando! Olaf is altijd bruin/geel in de winter ipv wit, daar heb ik me al bij neergelegd