Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Veel succes met je zoektocht.

)
. Ik vind het helemaal fantastisch!
ruitje schreef:[ Afbeelding ]
Pypsa vond vaardigheid echt fantastisch! Meedenken, hard gaan, ze deed zelfs wissels in galop( serieus, we kunnen nog niet eens een B proef galop doen thuis)
Helaas elk parcour 1 bal en 1 stuurfout dus geen winstpunt, maar wel een pony waarvan ik weet dat ze het super kan!
Uur erna 2 keer L dressuur gestart, 2e proef was ze wel op( terecht ook) , 2 keer 1 winstpunt.
Dus mijn gouden aardappel van 1.37 is nu L+2. Ik vind het helemaal fantastisch!
Ik ben niet degene die rijd hoor, ik zit achterop. Maar dat vaardigheid had Pyps nog nooit gedaan en degene die stuurde al 10 jaar niet meer: wat was dat tof! Dat wil ik echt gaan doen
zazaza schreef:Wat een prachtige paarden komen hier voorbij! Ik zou hier geloof ik ook graag aanhaken, maar zoek nog mijn fjord….. iemand nog tips waar een leuke merrie te kopen?
. Ze trok een sprint en gaf een bok, bijrijder eraf

ruitje schreef:Pypsa is gisteren meegeweest met verkleed springen bij een andere stal. Ze had iets spanning met inrijden. Stonden 2 hindernissen en er reden ongeveer 8 kinderen met pony's in, wat coachende ouders, kindjes die eraf vlogen, 1 paard wat meereed die uithaalde naar anderen, muziek, applaus van degene die in de bak ernaast hun parcours reden. Mijn bijrijder kreeg daar spanning van ook.
En toen sprong ze dus een over in en die balk nam ze een stuk mee met haar achterbenen en toen was haar emmer even vol. Ze trok een sprint en gaf een bok, bijrijder eraf
![]()
Die stapt weer op, rijd verder en klaar. Inspringen afgemaakt, 2 x parcours gesprongen van 40 cm en weer naar huis.
Uiteindelijk super trots op haar, ze springt niet zo vaak en ze is ook nog nooit echt in zo'n drukke entourage als dit geweest. Maar ze moet nog wel even de laatste 10% mak worden zeg maar, dat ze ook in situaties als dit niet de spanning van de omgeving overneemt maar af kan vloeien. Ik bedoel ze doet niks vreselijks, blijft opzich te regelen en is het erna ook kwijt, maar zou fijn zijn als ze het niet meer heeft, vooral voor haar.
Hebben jullie dit ook en hoe oefen je dat dan? Ik denk maar gewoon veel gaan doen?
maar daarom vind ik haar juist zo leuk. 

Zebrastreep schreef:Ik denk niet dat ik lichamelijk en geestelijk gezien weer beter ben voor de hengstenkeuring. Jammer had hengsten vanuit dit topic die mee gaan doen graag live gezien! Maar het wordt toch de foto's en filmpjes achteraf.
die dacht, ik ben foetsie, ging er niet hard vandoor maar was duidelijk dat omhangen zo even los hem niet ging worden, dus Ventje weer overalballen en uiteindeljik nog fotomet ballen op zjin manenkam.