[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kalea

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:34

Gevoel van controleverlies denk ik vooral. En te lang vermeden om te rijden vrees ik. Ik heb ook het rare idee dat buiten rijden minder eng is dan in een bak :D Denk dat het vaker andersom is dus er is nog wel wat werk 8)7

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:32

NorwayFjord schreef:
Roos was vorig jaar kaal op de benen en stukje onder het zadel na, dat is nu weer het plan :)
[ Afbeelding ]

Ik zag deze in uitgelicht, ziet er erg leuk uit!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:50

Kalea schreef:
Ik wil inderdaad ook andere opties bekijken, ben daar niet bekend genoeg mee. Ernaast heb ik geen angst dus daar maar eerst mee aan de slag. Die van mij is ook echt braaf, daar zal het niet aan liggen :+ Had gewoon sneller aan een koudbloed moeten beginnen :D

Ik weet niet waar je woont maar anders ben je altijd een keer welkom om te komen kijken wat ik allemaal met die van mij doe haha.

Kalea

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:13

theadora99 schreef:
Kalea schreef:
Ik wil inderdaad ook andere opties bekijken, ben daar niet bekend genoeg mee. Ernaast heb ik geen angst dus daar maar eerst mee aan de slag. Die van mij is ook echt braaf, daar zal het niet aan liggen :+ Had gewoon sneller aan een koudbloed moeten beginnen :D

Ik weet niet waar je woont maar anders ben je altijd een keer welkom om te komen kijken wat ik allemaal met die van mij doe haha.

Belgisch Limburg, waarschijnlijk nogal uit de buurt ;)

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:05

Dat is ook wel mijn angst hoor, maar hier omgekeerd. Bak is omheind en veilig, buiten is het wilde westen, haha. Ik heb nu wel een hele goede instructie.
Afgelopen maandag ben ik helemaal alleen wezen rijden. Super trots. Een jaar geleden zou ik dat echt niet gedaan hebbem.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:08

Ik was ook bang geworden maar door dit gekke beest helemaal van m’n angst af :D

Dus denk gewoon doen en gaan met die banaan hoe eng het ook voelt. Ze nemen je wel mee :D

Kalea

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:16

Fijn om te horen dat het wel kan! Ik ga dit topic gebruiken ter inspiratie dus hou de akelige verhalen maar even voor ergens anders ;)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:21

Dahlia85 dank je wel! Kan niet wachten tot ze er weer zo uit ziet, morgen mag haar mammoet vacht eraf :D

Zelf was ik ook een heel angstige ruiter maar met Roos durf ik heel veel. Zelf ingereden, naar het bos, op het jubileum rijden... Had ik nooit verwacht dat ik dat zomaar zou doen! Het zijn en blijven heerlijke paarden <3

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:12

Bij mij helpt het dat ik een 15 jarige bijrijder heb die die dingen wel durft. Dus het is mijn motivatie een beetje, als zij durft, moet ik dat ook durven, haha.

Bijzonder hoor NorwayFjord! Je eigen fjordje inrijden als angstige ruiter zijnde. Mooi dat je haar ook zo vertrouwd, hihi.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:15

Furst schreef:
Bij mij helpt het dat ik een 15 jarige bijrijder heb die die dingen wel durft. Dus het is mijn motivatie een beetje, als zij durft, moet ik dat ook durven, haha.

Bijzonder hoor NorwayFjord! Je eigen fjordje inrijden als angstige ruiter zijnde. Mooi dat je haar ook zo vertrouwd, hihi.

Ik laat Isabel het gewoon oplossen en vind het wel heel leuk om ook met ons bijrijdstertje aan het werk te zijn maar erop hoeft van mij gewoon niet. Heb ook zoiets waarom zou ik mezelf die stress geven als ik het niet mis :')

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:55

Jaa, dat snap ik ook wel ergens. Maar ik mis het rijden wel en ik wil het heel graag. Ik wil geen 4 paarden hebben om er gewoon naar te staren, daarvoor zijn ze te duur. Dan kan ik beter stokpaardjes kopen :=

Isabel rijd dus wel met Sepp dan? Dat is ook wel tof om te horen!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:21

Furst schreef:
Jaa, dat snap ik ook wel ergens. Maar ik mis het rijden wel en ik wil het heel graag. Ik wil geen 4 paarden hebben om er gewoon naar te staren, daarvoor zijn ze te duur. Dan kan ik beter stokpaardjes kopen :=

Isabel rijd dus wel met Sepp dan? Dat is ook wel tof om te horen!

Ze had er laatst iets over geplaatst :)

En nee snap ik hoor, wij hebben er natuurlijk maar 1 en tenzij ze in een eigen wei aan huis komen blijft het daar ook bij :')

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17 min geleden

Mevrouw is weer kaal en gelijk weer een stukje knapper hihi. Niet normaal wat een haar eraf kwam, net zoveel als de 2 pony's en paard van mijn vriendin samen
Afbeelding
Afbeelding