Fjorden uit 2005?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 00:28

Bodan heeft een paar maanden vakantie gehad en heb vandaag weer voor het eerst gereden.
Hij deed het opzich erg braaf, maar o o o die stijfheid vreselijk gewoon.
de linkerkant ging prima liet hij wel mooi los, maar de rechterkant DRAMA hij hield het bit gewoon vast.
reageerde niet op mijn been, wilde niet de volte op.
Zucht ...

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 17:40

Oh dat is minder.. Maar dat komt wel goed als je goed blijft werken, dan wordt hij vanzelf losser :) Is ook niet gek als hij een paar maanden stil heeft gestaan natuurlijk. Ik ga Benthe nu ff rijden, the sunnn is shining!! :evaw:

Benthe

Re: Fjorden uit 2005?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 23:57

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 17:56

ik heb Bente even bekeken !
wat een leukerd ! :9

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 20:25

Wat een mooie foto's lijkt mij heerlijk buitenrijden daar.
nr 4 is echt leuk :D

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:19

nog 2 leuke foto's van Bodanneke op zijn nieuwe stalling.
In de binnenbak gek doen
Afbeelding
mooi hoor bo
Afbeelding

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:33

Dankje:D

Wat heb je het lekker daar in die binnenbak zeg! :D Bodan heeft het ook wel naar z'n zin zo te zien! Wat heb je hem netjes geborstelt }:0

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:46

Graag gedaan ;)
Ja he heb ik flink mijn best opgedaan :')
die binnenbak is hemels, geweldig.

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:51

Leuke foto's van Benthe!

En leuke foto's van Bodan! Lekker joh, een binnenbak, kan niet wachten tot die van ons er is. :P

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 22:08

Dankje,
o het is echt luxe een binnenbak, het is alleen erg jammer dat je er niet mooi kan buitenrijden |(

melletjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:00

ja ik heb een fjord van nu bijna 2!

een egte boef

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:02

Oh, das wel jammer ja, wij zitten gelukkig niet ver van de bossen vandaan, dus daar heb ik wel geluk mee. :)

melletjex : ik denk dat je de topictitel niet goed hebt gelezen.

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 23:17

mazzelkont haha binnenbak + buitenrijden :wow:
melletjex : erg leuk dat je een 2 jarige hebt, maar dit zijn fjorden van bijna 4 jaar.
heb even gekeken naar een topic van de D'tjes maar die is er nog niet.
Misschien kan je er zelf 1 openen, en anders kijk op fjordenwereld.nl daar hebben ze er wel 1 ;)

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 12:44

Leuke foto van bodan !!! :D

ik ga zo even naar bjorn toe waNt die staat tijdelijk ergens anders en dan laat ik hem even los springen ! :D
ik zal dan proberen foto's te maken en ze jullie te laten zien ! *D

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:23

@Marleen: Gefeliciteerd en leuk setje! Ik heb het dekje in geel/grijs ;)

Leuke foto's weer van alle fjordjes! Heb er gisteren ook een paar gemaakt :D M'n vriendje heeft dr weer netjes geknipt dus dan moet ze natuurlijk even op de foto ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rijden gaat met ups en downs.. Heb gisteren voor de 2e x in een manegeles gereden en dat ging best goed :D Wel van te voren even paar minuten gelongeerd..

Zijn jullie trouwens allemaal lid van het stamboek? Denk erover om ook lid te worden..

Anita45

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:55

Ik ben wel lid van het stamboek.

Leuk paardje heb je, is het witte nou zoveel korter geknipt of lijkt dat maar zo op de 4e foto.

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:00

ik ben ook lid :)
Leuke foto's ze ziet er weer lekker strak uit :D

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:02

@Kelum: is het zwarte niet een beetje lang? of het witte te kort :p ligt eraan hoe je het bekijkt hahah..

Ben nog geen lid zit te wachten tot ik de jackpot win :p nee tegen de tijd dat mn vakantie geld binnenkomt meld ik me wel aan laat ik dr gelijk op mn naam zetten etc.

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:10

Ja klopt op die 4e foto moest het zwarte nog geknipt worden, maar ik moest de les in dus heb zo gereden :P En iedereen vond het nog leuk staan ook haha :D Op de 1e 3 foto's is het uiteindelijke resultaat te zien ;)

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:56

Ik heb vandaag met Bente gewandeld. Ze vond het wel spannend maar was best braaf. Je mocht alleen niet in het bos komen en dus moesten we door een smal bochtje van palen, gemaakt zodat een paard er niet door kan..
Toch gedaan, de eerste keer erdoor ging nogal hard waarbij ik zelf werd geplet oeps.. 2e keer ging super, mooi rustig en goed gedraaid, de derde keer nam ze de kortste weg door gewoon over een paal te springen, best hoog.. Het verdiende geen schoonheidsprijs, maar goed.. hihi..

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:09

Lol @ Jeskim :p een springfjord dus haha

@Kelum je zal wel blij zijn dat je zelf niet hoeft te knippen.

Heb net Bon weer stukje gekortwiekt drama is dat elke keer, ze blijft niet staan als ik haar vast zet gaat ze continue lopen draaien, als ik het tijdens het voerne doe loopt ze zelfs nog weg.
Of ze zwaaid dr hoofd opzij ik bijna gebroken neus dus krijgt ze n knal trug, en dan bijna een uur lang, ben in stata om oproep op MP te zetten voor iemand die kan knippen :p sjonge jonge wat een klote werk zeg pff

Vanmiddag samen met n vriend en zijn hond wezen wandelen die vriend er na een tijdje opgezet (naja pootje gegeven :p) dus die heeft 20 minuutjes een lift gehad daarna ikzelf er nog 20 minuutjes opgehobbeld en de rest lekker relaxed gewandeld :D
Toen was ze weer ontzettend braaf, maar een schaar haalt het slechtste in ons beide naar boven het is zolang ik dr heb al een ramp geweest alleen bleef ze in t begin soms net lang genoeg staan *zucht*

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:34

@ Marleen, alsnog gefeliciteerd! Leuk cadeau zeg! :D Leuke dag gehad?

@ Eveline, gave foto van Bob ! :D

Verder, ook hier kan niet gewacht worden tot de zomer.. ben dit weer meer dan zat..

@ Bodan, lastig hoor.. gelukkig hier geen last van, Basco is meer het type van.. lang laten staan en zo weer opstappen.. en verder niks aan de hand..
Maargoed, die staat ook geen hele maanden stil..

@ Marleen, leuke foto's van Benthe weer! :D Die andere pony op de foto's is ook wel erg leuk zeg!

@ Bodan, haha gekke bodan.. blij met je nieuwe stalling?
Hier een kleine binnenbak, normaal formaat buitenbak.. en een heerlijk bos! :D

@ Iniminilover, leuk leuk! Benieuwd naar foto's!

@ Kelum, weer leuke foto's, boog mag denk ik nog wel iets ronder..
Ik ben niet lid van het stamboek, wordt ik nog wel.. :P

@ Bon_bon, lastig zeg, ben ik even blij met mijn heerlijke fjord die zelfs nog blijft staan als hij geheel los staat.. O:)

Hier gaat het helemaal goed met mij en Basco.. vanmiddag weer eventjes naar huis gereden, dat vond meneer wel heel leuk!
Nieuwe route gedaan.. even een aardig stukje langs de weg,wat best wel apart was.. ineens 2 van die ambulance's met sirene, die op je af komen.. :oo
Maaar ook dat was niet eng genoeg..:P
Nog een leuke foto!

Afbeelding
Onze pup even te paard.. O:)

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:40

@Miss_Vosje een stukje ruilen??? Een beetje pit van mijn Fjordje ik een beetje rust in t koppie van jouw fjordje .

Ben trouwens nog steeds op zoek naar de rits van het fjordenpakje :p geloof er niks van dat ze een echte fjord is :p
Ze is helemal niet koel in dr hoofd :p tis een eerste klas druktemakertje :( grmbl :p of misschien omdat paps Orsta is en na enkele beschrijvingen van Orsta nakomelingen begin ik te vermoeden dan Orsta ook ergens op zijn buik een rits moet hebben :p

Bon en ik heben wel een rotweek achter de rug, we vonden elkaar niet meer lief.
Zij liet zich zondags (vorige week) niet vangen, met voerne is ze zo druk pff.
Ik hoop dat we voorlopig even droog weer houden dan kan ik miss weer ff keertje met zadle rondje huppelen en dr ff flink laten draven en galopperen miss word ze dan weer wat relaxter :p
Al blijft ze over t algemeen buiten heel braaf stappen en loopt ze niet meer zo heel vaak te hupsen .

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:44

Bodan schreef:
Bodan heeft een paar maanden vakantie gehad en heb vandaag weer voor het eerst gereden.
Hij deed het opzich erg braaf, maar o o o die stijfheid vreselijk gewoon.
de linkerkant ging prima liet hij wel mooi los, maar de rechterkant DRAMA hij hield het bit gewoon vast.
reageerde niet op mijn been, wilde niet de volte op.
Zucht ...

Miss elke dag paar keer door middel van snoepje hem flink laten buigen maar ontspannen, dus ernaast staan en met snoepje naast zn buik even laten buigen, miss helpt t iets, Bon is/was ook een stijve plank. Ben nu al paar maanden niet meer in een bak geweest maar als ik nu buiten stilsta dan gaat ze altijd aan mn tenen snuffelen :p aan beide kanten haha
Dus ze is wel wat soepeler geworden :D
Volgende maand hopelijk een bak :)

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:45

Ik heb een fjordje die ik af-entoe moet poetsen voor een vrouw, ze is 3 jaar.
en ze bijt overal in, en maakt alles los deuren knopen enz. ze is echt heel ondeugend :9