Ze staat ook echt in een cirkeltje Hoe doet ze dat dan? Haha. Ze is wel mooi donker
SandraWierda
Geplaatst: 08-10-11 14:44
Hier Zoë en Deisel meer weer eens Na enkele dagen weinig tijd en veel regen, kon ik Zoë nu eindelijk een keertje droog krijgen en haar regendek opdoen.
Ah Zoë beschermt haar deken, aangezien Ziack vorig jaar 3 dure dekens heeft gesloopt met zijn vrienden, gaan we dit jaar een keertje zonder proberen. Helaas had hij al een behoorlijke vacht, dus nu loopt meneer voor joker: Hier moet hij het even mee doen
Amber_
Geplaatst: 09-10-11 10:32
Jaaaaa Haha ach, toch niet voor banketstaaf ?! Fjordy en Toot lopen ook zo haha, alleen net iets meer 'uitgeschoren' nog
Mooi is anders Hij heeft ook nog een race streep over zijn buik aan beide kanten. Als dit nog niet genoeg is dan kan hij nog wat breder worden geschoren, is het nog niet voldoende, dan word hij gewoon kaal en gaat er een deken op (en dan mogen we onze knip weer open trekken )
Blon_D
Geplaatst: 09-10-11 14:58
ik scheer laukje zelf mijn scheermachine heeft mij ik geloof 250 euro gekost.. per scheerbeurt ben je al snel 30 euro kwijt.. dus met 8 keer scheren heb ik hem er al uit Maar heb hem al 2,5 jaar dus die heb ik er sowieso al wel uit.. Laukje heeft ook een lelijk patroon nog. Morgen scheer ik dr buik ruk kont en borstkarst kaal en dan gaat de deken dr op. Vandaag met rijden bleek al snel dat het huidige model niet kaal genoeg is
Fedor staat nu 24/7 buiten Heeft hij zoon grote wei en gaat hij nog met zijnneus in de stront liggen
Stephzdesign
Geplaatst: 09-10-11 16:19
alweer een tijdje geleden dat ik hier een foto heb geplaatst van mijn fjordenpownie. Ik had deze foto van de week gemaakt ( toen de paardjes nog heerlijk buiten stonden) helaas is ons weide seizoen afgelopen.
moerasfjord
uudje
Geplaatst: 09-10-11 16:25
Voor de liefhebbers een volwassen kvit. Hoop dat Fim ook zo mooi word.
Gaaf is ze he. @ macs, ja is een echte fjord en hetzelfde als mijn Fimke kvit dus.
SandraWierda
Geplaatst: 09-10-11 16:39
Helaas vind ik de kvit toch niet zo mooi , geef mij maar de isabel kleurige fjorden met hun mooie donkere neusjes en zwart in manen, staart, zebra strepen etc.
Weide seizoen is hier ook helemaal over, land staat blank (bak trouwens ook). Dus ze staan in de rijbak met hun inloop stal, lekker droog kuil eten binnen en als ze zin hebben even naar buiten.