dit is een foto van mij en jessey zouden jullie eends willen kijken wat het volgends jullie is (de kruising) ben namelijk heel benieuwd wat jullie denken ik weet het namelijk niet dit is nog een foto van haar mooie billen en deze was van 31 december in haar weiland toe had ze bevroren haartjes ik hoop dat jullie mee wilen denken wat voor kruising mij lieve jessey zou kunnen zijn. p.s wat vinden jullie van de fotos??? groetjes
Laatst bijgewerkt door annemariej op 04-01-09 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Zoo vandaag met een vriendin naar mijn pa geweest was echt gezellig Kom ik thuis oom en tante nieuwe camera gekocht, dus ik ook een nieuwe (hun ouwe ) NIKON D100
Blackpegasus helemaal trots op bolletje. Sjolvir toch op wedstrijd geweest. Annemariej stoer beestje. Zat ook gelijk aan fjord x welsh te denken. XxXchaXxX lekker gesprongen. Flurk die een stout paard heeft en zich heeft misdragen bij verzorgster. Sparky10 gezellig boel zo en een hengstige merrie. Maar je heb wel mazzel dat het net goed ging. Larixfire dan heb je wel mazzel dat hij na die ene bok gelijk stopte. Heb zo'n leuk monster dat als die begint doorgaat tot je er daadwerkelijk ernaast ligt.
Zo even een stukje weg samen met stalgenoot gestapt en die heeft een jonge quarter horse. En ik zat er zonder zadel op en hij was heel braaf op het laatste stukje na. Dus neus achter jong beestje gezet en meneer was gelijk beledigd.
Kan gevaarlijk zijn, maar kan ook zo zijn voordelen hebben. Spanning voelen in de rug en er dan betijds af springen. Maar heb wel altijd buiten mijn cap op, want weet iets te goed hoe hard asfalt is.
Dit had ik in ieder geval vorig jaar niet gedurft en sinds ik op een nieuwe stal staat is hij veel rustiger geworden. Hij begin zich nu echt als een ouwe sok te gedragen.
Zooo, kamer helemaal opgeruimd, muisjes verschoond, tasje ingepakt... Klaar voor het nieuwe jaar... *ahum*
Heb net ff iets (voor mij dan) heeeeel moeilijks gedaan. Door stages in het verleden durf ik bepaalde dingen niet. Dit komt omdat er ooit een paar opmerkingen zijn gemaakt tijdens een stage. Nu heb ik die stage begeleider een brief geschreven met de vraag waarom die opmerkingen gemaakt zijn. Morgen gaat ie op de bus... Vind het best wel eng.
hoi hoi goede morgen loop weer heel erg achter is gewoon niet bij te houden @annemariej zit ook te denken aan een fjordx ijslander hij is wel echt heel mooi ik ga weer naar school heb ik dus echt weer geen zin in
Ik vind het echt heel jammer, maar ik moet me hier weer afmelden . Ik heb het echt druk met school en werk, volgende week weer examens. Als ik het rustiger heb meld ik me hier weer Per PB wel bereikbaar
Het lijkt mij ook een fjord x ijslander wel een knapperd hoor haha
Vandaag eigenlijk naar school maar ze voorspelde zulk slecht weer bij de veluwe dat ik maar besloten heb thuis te blijven. . . anders kom ik zo niet meer thuis haha. En van Barneveld naar Dronten is nog al een eindje
Hallo ik meld me ook! Ik ben Larissa en heb een fjordhengstveulen van bijna 7Maanden oud. Zijn naam is Erion, foto's in mijn profiel. Verder heb ik een leasepaard genaamd: Agry-Bagry oftewel: Arie. Dat is een hongaars volbloed van net 4jaar en 1.70m ongeveer klein (a) Over mezelf: Ben 20 , woon in De Meern(Utrecht) Paardjes staan in Montfoort, en ben werkzaam bij een koeriersdienst.. dat was het