Vikawiek ze zullen ook eens niet lompig zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NorwayFjord schreef:Vikawiek wat fijn dat het goed gaat! En gelukkig niks overgehouden aan haar ongelukje met de hooizak
xNinja leuk dat jij je hier ook meldt, ik vind Skjelt zo ontzettend leukMijn moeder en vriendin wilden Thieske wel in de vrachtwagen laden in plaats van Olaf
![]()
Isabel heerlijk dat je lekker aan de slag kan met Sepp
xNinja schreef:NorwayFjord schreef:Vikawiek wat fijn dat het goed gaat! En gelukkig niks overgehouden aan haar ongelukje met de hooizak
xNinja leuk dat jij je hier ook meldt, ik vind Skjelt zo ontzettend leukMijn moeder en vriendin wilden Thieske wel in de vrachtwagen laden in plaats van Olaf
![]()
Isabel heerlijk dat je lekker aan de slag kan met Sepp
Haha wat leuk om te horenGelukkig mocht Thieske met ons mee naar huis
xNinja schreef:Wat een leuk topic dit! Wij zijn afgelopen zaterdag ook met de fjordjes bij het jubileum geweest.
Thieske mocht voor het eerst mee naar vreemd terrein en gedroeg zich voorbeeldig in de les bij Jolanda Adelaar!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En Skjelt mocht nog meelopen met het Deflié![]()
[ Afbeelding ]
Het was een super leuke dag!
Sjolvir schreef:Zalmjjn Ventekleuter hier even voorstellen.
Uventin, geboren 13/06/2023 en 1.48 groot.
[ Afbeelding ]
Foto op de keuring in Heinikenszand.
Helaas overleed in januari mjin knabstrupper en plan was paarden aan hius, dus moest er niuew vriendje voor Heps komen....want paard alleenis geen optie.
Dus kwam Ventje begin februari en eind april zjin ze naar mjin huis verhuisd
Heps is maar 1.41, ik 1.86, zji was eigen fok, Ventje gekocht.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ze zjin goede vrienden v af het begin, Heps is chef
Maris_ schreef:xNinja schreef:Wat een leuk topic dit! Wij zijn afgelopen zaterdag ook met de fjordjes bij het jubileum geweest.
Thieske mocht voor het eerst mee naar vreemd terrein en gedroeg zich voorbeeldig in de les bij Jolanda Adelaar!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En Skjelt mocht nog meelopen met het Deflié![]()
[ Afbeelding ]
Het was een super leuke dag!
Wat leuk dat jullie Thieske hebben! Ik had eerst niet door dat zij het was, wat is ze knap geworden en idd braaf zeg, zeker voor haar leeftijd!
Mr_Mx schreef:Mijn bijrijder en ik waren als bezoeker op het jubileum.
Erg leuk, al die fjorden bij elkaar.
Ook in de stallen gekeken. En daar Roosje en Olaf ontmoet..., duurde even voor het kwartje viel; hé, die twee ken ik van bokt!