Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarjanB schreef:Mijn tip, koop er 1 waarvan de neusriem te verstellen is. Denk dat je bij een veulen halster gewoon voor volbloed kan gaan? Want ze hebben toch vaak wel maat full als grote versie :
Edit, ik had voor mijn veulen toen gewoon een pony halster gekocht die op de neus te verstellen was. Dus zou niet perse 1 voor veulens kopen
Maartje7 schreef:Wat een schatje! Udsie had met 5 maanden een Eskadron halster maat P2. Deze kan je bij het kopstuk aan 2 kanten verstellen en bij de neusriem.
ruitje schreef:Nou, Pypsa is officieel gemeten hoor voor de men wedstrijd. Heb mezelf altijd voorgehouden dat ze zeker wel 1.40 was.
Ze is dus 1.37
'Herhaalt 100 x dat dat een prima maat is voor een kinderpony'
simoneeee schreef:Ja dat dacht ik al, prachtig zadel. Helaas hebben de dealers in mijn buurt dit zadel niet. Heb nu een berichtje gestuurd naar boomloos in balans en heel toevallig is zij hier morgen in de buurt, dus wie weet. Misschien is dit het lot..... Ik zie wel dat jouw fjord ook goed breed is, dus ik heb goede hoop!