Jubileum, helaas te ver weg en ben nog verhuizende en heb geen rijpaard en zelf ook totaal uit training, over 5 jaar, dan!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kalea schreef:Dat zijn ook 2 leukeik snap ook niet waarom het hier 25 jaar geduurd heeft voor ik een fjord kocht
cp112 schreef:Dames ik lees al maanden alleen maar mee maar ik ga jullie nu echt verlaten. Mijn reuzenvriendje Od heeft een geweldig nieuw thuis bij een vriendin van me. Die 2 zijn gek op elkaar en maken vooral veel km's in het balloërveld. Hij staat nu samen met nog een fjordenvriendje. Beste plekje zo voor hem.
De laatste foto's die ik van hem gemaakt heb, een paar maandjes geleden op het strand bij Hargen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
NorwayFjord schreef:Wat fijn dat je voor Odje zo'n fijne plek hebt gevonden!
Jaaa Furst zo blij voor jullie, ik hoop dat jullie net zo veel plezier met haar gaan hebben als wij met haar moeder Roos hebben!
Roos is tegenwoordig helemaal stoer![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
simoneeee schreef:NorwayFjord schreef:Wat fijn dat je voor Odje zo'n fijne plek hebt gevonden!
Jaaa Furst zo blij voor jullie, ik hoop dat jullie net zo veel plezier met haar gaan hebben als wij met haar moeder Roos hebben!
Roos is tegenwoordig helemaal stoer![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wauw, jij hebt het zadel waar ik deze week mijn oog op heb laten vallen denk ik. Is deze van Edix? Ik ben echt verliefd, maar ooit heeft er een barefootzadel op gelegen en door haar mega brede schouders en postuur ging deze helaas schuiven en draaien. Daar ben ik dus een beetje bang voor met boomloos. Hoe is jouw ervaring daarmee?