Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zal wel voor en na foto’s maken
ruitje schreef:Gefeliciteerd!
Pypsa is qua stokmaat inderdaad pony, startpas is aangevraagd en ze word dinsdag ingemeten.
Ze doet alles netjes, alleen het halsstrekken vind ze nog moeilijk.
Zijn er hier meer die starten eigenlijk? Onder het zadel of voor de kar?
Pypsa is nu zo allround, daar heb ik echt een Fjord voor gekocht![]()

lekker samen op pad en heel mooi tuig.
Ben ook heel blij dat ik gewoon zonder zorgen op pad kan met hem!
. Dus toen wilde hij toch liever naar huis. Na 10 meter stil gezet en weer richting tentje. Jongetje even gevraagd of ie uit de tent wilde komen en even voor de tent wilde gaan staan. Lang verhaal kort, meneer vond t wel leuk en wilde niet meer bij de tent weg.. t is ook zo’n ei.
.

ruitje schreef:Haha dat verhaal over die tent
Wat heerlijk Sjolvir, was je zelf nog gespannen?
wegens plekgebrek en suffe tempo en al eeuwen neit gedaan werd het kontje boven wissel
Kon het niet laten, dahvt vraag er 1. Ventje staat achterin mee te gluren.
Furst schreef:Ja, mijn merrie gaat gedekt worden. Mijn lieve Tara mag een baby maken, haha. Het zou voor ons de eerste keer zijn dus ik ga wel de cursus van Iris van Gullik aanschaffen over het fokken van een veulen. Wat voor afstamming zit er achter Ursin? En welke hengst ga je kiezen?

mvdbijl schreef:Furst schreef:Ja, mijn merrie gaat gedekt worden. Mijn lieve Tara mag een baby maken, haha. Het zou voor ons de eerste keer zijn dus ik ga wel de cursus van Iris van Gullik aanschaffen over het fokken van een veulen. Wat voor afstamming zit er achter Ursin? En welke hengst ga je kiezen?
Vind deze cursus absoluut geen aanrader. Diverse klinieken verzorgen elk voorjaar een info avond, met dierenartsen en ervaren fokkers, daar heb je denk ik 3x meer aan..
)