Ik was zelf op concours dus was er niet bij, maar dit lag in zijn voerbak. Dat had de tandarts achter gelaten voor mij.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) . Wie van jullie heeft dat gedaan? Is het leuk/de moeite waard?
ruitje schreef:Ola, ik lees alles mee maar ben even wat druk privé dus ik Bok wat minder
Vraagje, we willen Pypsa gaan starten voor de wagen, ze doet het zo goed! Nou kom ik erachter dat ze dus, vanwege haar stokmaat, bij de pony's moet starten( ik vind dat ik een paard heb) . Wie van jullie heeft dat gedaan? Is het leuk/de moeite waard?
.

ook fijn dat je je meiden gewoon met haar kan vertrouwen. Die blik ook die Pypsa heeft voor de kar 

Furst schreef:Hier zulk tof nieuws want wij hebben na bijna 7 jaar bruikleen periode eindelijk Abel kunnen kopen! Wat een stress dat eindelijk wegvalt
alleen voor zoiets zou ik kinderen willen maken.. zo schattig! En die kop op de eerste foto zegt genoeg, mevrouw heeft alle wijsheid wel zelf in pacht

. Maar met kids is ze zo makkelijk als wen struik!ruitje schreef:@Sjolvir Ik wist dat niet, dat er veel paarden bij de pony's lopen. In de drafsport zijn het gewoon allemaal dravers, lekker makkelijk
Wat voor model scheer jij Vikawiek? Ik twijfel nog wat.
@Marjan, Pypsa is dus voor de kar en met een ervaren ruiter echt een gevoelig werkpaard, super aan en tempo! We denken dat ze vaardigheid tof gaat vinden,beetje zelf hard bedenken hoe ze een waterbak door miet enzo. Maar met kids is ze zo makkelijk als wen struik!
Ik wil volgend jaar Ursin laten dekken , verder nog merries die gedekt gaan worden?
qua maat.

ruitje schreef:Ursin is een Granat, moeder Pypsa een Brenn. Hengst ben ik nog niet uit![]()
Welke hengst neem jij voor Tara?
Zo dan hoe groot is Ventje nu?