Jorinda_ Volgens mij heb ik Caspian in het eggie gezien zaterdag; we waren zaterdag op buitenrit onder begeleiding van Sophia en toen zijn we achter haar huis langs gekomen .. (Was het nog gelukt met de zadelmaker btw? )Mijn lieve Chuusje weer eens;
zo dat was weer 5 pagina's aan kwijldieren vjellie is leuk! lijkt een beetje op mijn maggel....die ik overigens gewassen hebt aangezien hij weer aan het manenschuren wasnu mist ie weer een stuk en ben ik in dubio, eraan of eraf??aan de andere kant is het nog wel wat langer
Yfke op de keuring in Wijk bij Duurstede met mijn dochter AnoukDiploma rijden geslaagd voor het a diploma
marianne1980 schreef:Anita45 schreef:Ik zeg ook KORT!Ik zeg altijd maar: anders had je een Haflinger moeten kopen...... in dat geval : hij is een haf x fjorddus ik heb lekker beide
SecretLIN schreef:fio heeft een lekker buikje hij is echt schattig Tass Ja een lekker gevuld grasbuikje voor de winter straks .
Mijn 21 jarige dikke Grasbuik merrie Lindia loopt momenteel erg gevoelig dus kan er ook niet veel meer mee dan wandelen, maar hoefsmid is al gebeld.