pff he he haai allemaal
Na een lange dag zijn we weer thuis !
Gael is een shatje in het echt maar ze mocht van mij niet eerder huilen tot ik weg was anders moest ik ook
erg he hihi .
Vanmorgen vroeg vertrokken natuurlijk eerst de jongste naar jetske haar moeder gebacht die andere twee geinstalleerd met dvd speler en shrek hah
ik moest onwijs plassen toen we bij Gael kwamen maar er was geen wc ben dus mooi daar in de coniferen gaan zitten he hahah
Affijn ff gekletst en joliet was wat drammerig dus eerst even lekker in de bak gezet en daar nog foto;s gemaakt van Gael en jolita

heb er nog meer hoor maar die bewaari k voor GAel haha
Daarna mevrouw inladen en onderweg naar flevoland ....onderweg nog gestopt voor lekker drinken en een knuffel en natuurlijk moest ik weer naar de wc
eenmaal thuisgekomen heb ik joliet uitgeladen jeetje wat die die dame sterk ! het had hier de hele dag geregend dus het erf was spekglad ging dus ook bijna op me snuffert .
Jolita eerst alleen in de paddock gezet :

rare dame gekke bekken trekken naar de camera

Daarna rocky erbij gezet want daar moet ze een stal mee delen
met veel gepiep en gehinnik heb ik ook gefilmd maar die moet ik nog uploaden en heb mega honger !

en toen liet jolita ineens alles toe en ging er bij mij een belletje rinkelen , rocky is nog hengstje .....en die vond jolita wel zwaar intressant aan de achter kant .
Maar toch geprobeert ze bij elkaar te zetten ....ging goed wel weer veel gepiep enz .
tot ik de dekens ging wisselen en crash die ernaast staat aan joliet haar kont rook en madam een knoertharde trap naar achter gaf en ik met de bilriemen bezig was maar kon ontwijken haha , toen dacht ik uh haal jolita er is uit ....
jolita eruit en ik dacht ff kontje zitten en ja hoor mevrouw was super hengstig !!
dus maar een ander stalletje klaargemaakt tot ze niet meer hengstig is en rock gecastereerd is haha pff .

jah en weet je spark heeft vandaag het braaf zijn eindelijk uitgevonden ik liet de deur open kon hij in de schuur lopen en ik uitmesten nah no way dus he dat die uit zijn stal ging heb hem continu om moeten draaien dombo

ze deur staat gewoon open raar paard en martijn is die gek daar achter haha
die kwam later ook naar stal

spark zijn GAY deken

crash die ook ff kwam kijken