Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mvdbijl schreef:Veel grijze in de topic en dan vele ook nog familie van elkaar haha
theadora99 schreef:mvdbijl schreef:Veel grijze in de topic en dan vele ook nog familie van elkaar haha
We moeten een keer een reünie organiseren![]()
Ik heb vandaag voor de tweede keer op Sepp gezeten, eerste keer was een staprondje aan de hand in de bak en nu zijn we los het bos in geweest. Het was een interessante buitenrit met best wat ‘enge’ of gekke dingen, waaronder een hond letterlijk aan z’n achterbenen aan het snuffelen![]()
We hebben 10 pasjes draf gedaan en ben bijna terug afgestapt omdat ik voelde dat het genoeg was. Dit was z’n 5e keer dat er een volwassene op zat en 4e keer ‘serieus’ iets doen (tel die ene keer 2 rondjes in de bak dan niet mee).
1 oortjesfoto en 2 recente foto’s omdat iemand erom vroeg:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Furst schreef:@NorwayFjord, zou gaaf zijn als moeder en dochter ooit eens terug meeten en samen gaan buitenrijden?
@Kalea, voel je de klieren of zie je ze bij jouw Fjord? Abel heeft ook iets dikkere klieren. Die zijn oke gelukkig.
mvdbijl schreef:Sepp en Rixx zijn volle broers, Udsie de Neef, naast vaders zijn ook hun moederlijnen familie.
[ Afbeelding ]
In 2023 kwamen Rixx (rechts) en Sepp (links) ellkaar al een keer tegen
theadora99 schreef:mvdbijl schreef:Sepp en Rixx zijn volle broers, Udsie de Neef, naast vaders zijn ook hun moederlijnen familie.
[ Afbeelding ]
Andersom toch?
theadora99 schreef:mvdbijl schreef:Sepp en Rixx zijn volle broers, Udsie de Neef, naast vaders zijn ook hun moederlijnen familie.
[ Afbeelding ]
Andersom toch?
ruitje schreef:Altijd zo vervelend als er wat is, zonder dat het duidelijk is. Mijn hoefsmid is erg fan van zolen( vind eigenlijk dat elk paard op zolen moet) . Was ze ook kreupel een tijd geleden, was de kit heel erg hard geworden. Gelukkig nieuwe kit eronder en niks meer aan de hand. Had ik ook echt wel een hartverzakking.
Crista: moet jij niet gewoon voor ABOP gaan oefenen? Gaan we samen naar de keuring!
Pypsa doet het ( met uitzondering van een meningsverschil betreft bokken voor de kar wat nu goed uitgesproken is) echt heel erg goed voor de kar. Een stalgenoot die Z mennen is en Crista( thanks!) mennen haar nu. Ik kan als sulky-mens niet zoveel met al die bochten en tempowisselingen enzo dus super blij dat ze zo goed opgeleerd wordt!
[ Video ]
Ik denk dat we naar een ABOP toe gaan werken, lijkt me leuk! Carrousel deed ze de vorige keer ook echt heel erg goed. Ze doet zoveel als goed, echt blij mee.
Ursin groeit als kool
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Moet ik het nou afknippen of kijken of ze de eerste Fjord kan worden die goedgekeurd word omdat ze manen heeft tot de grond. Ze is pas 2, wie weet waar het eindigt.
Crista schreef:Moet je voor ABOP dan niet eerst naar de keuring? Ik heb echt geen idee he hahaha
Zou graag eens met Heidi naar een keuring oid gaan maar geen idee waar te beginnen en wat ze dan allemaal zou moeten kunnen...
Heidi net even aan de longe gehad en ze lijkt weer goed te lopen...
Morgen even rustig ritje maken en als ze dan vrijdag ook goed loopt gaan we gewoon zondag naar Loon op Zand voor de Villa Pardoes rit!