Thanks Sjintoo. Hij gaat al sinds hij 10 maanden oud is als ruin door het leven, dit was ook echt nodig want hij besprong mensen! Nu is het echt een schat van een dier, lijkt in zo veel opzichten op zijn moeder, ben blij dat Vinga hem voor me na gelaten heeft!
leuke fotos weer! dat westernspul staat fjordy eigelijk best goed en leuke foto van norge, en dakota; wat een mooi fjordenbeesje! Redelijk groot denk? en malle is echt heel erg leuk vooral zn koppie
@ Bellie2: hij meet momenteel 1.49 (op 2 jarige leeftijd) dus die gaat nog wel wat meer groeien. Hij komt wel uit een bloedlijn van grote fjorden, zijn moeder was 1.53 en de vader van mijn merrie (Manus) is 1.52. Dakota zijn eigen vader (Sven) is 1.48.
Als jaarling (net 1 jaar) was Dakota rond de 1.39. Hij heeft wel in dat jaar een flinke groeispurt gemaakt. Maar buitenom dat was hij als veulen al enorm.
kmvreter
Geplaatst: 04-06-09 17:26
Mijn fjordendame op een westernwedstrijd afgelopen maandag
Na zulke mooie fjordjes kan ik natuurlijk niet achterblijven en wou ik bij deze mijn nieuwe aanwinst maar even showen Christie is een bijna 3 jarige merrie v. Merkur m. Mariola.